Ja wel aardig productief geweest vergeleken met de eerste 3 dagen.quote:
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens,
Jouw probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegd
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel aardig productief geweest vergeleken met de eerste 3 dagen.
Al zegt dat ook een hoop over de eerste 3 dagen.
En hoe was jouw dag, Davy?
Oké. Doen we niets mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegd
Jij was toch heel dik vroeger?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapen
Ik baal wel dat de sportschool dicht isWaarschijnlijk gaan ze de lockdown nog verlengen. Was echt een beest aan het worden
@GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapen
Ik baal wel dat de sportschool dicht isWaarschijnlijk gaan ze de lockdown nog verlengen. Was echt een beest aan het worden
Vanavond niet toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.
Nee echt niet weer vanavond hoor, nu is het echt tijd voor een dagje rustquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt niet weer vanavond hoor, nu is het echt tijd voor een dagje rust
Nou, lekker bezig? Dus niet meerquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was toch heel dik vroeger?![]()
Lekker bezig maatTrots op je
Ik moet ook echt weer gaan, deze kerstdagen hebben mij geen goed gedaan.
Julie spelen nooit op woensdag, weet ik veelquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niets van meegekregen (gras is groen), welk boekje?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan
Ik heb met kerst het boek 'als het bloedt' gekregen van King, 4 korte verhalen. Wel een aanrader.
*ik heb dat boek niet gekregen van King, maar dat is de schrijver. (voor de grappenmakers hier)
Ik ben er vanavond weer, tenzij er weer wereldnieuws is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @:onlogisch en @:zipportal mij al in de steek hebben gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, lekker bezig? Dus niet meerBiceps worden ook weer minder door die kut lockdown.
Die 6kg dumbells die ik hier heb liggen doen ook geen kut.
Oja, die van 30kg kwam een week te laat toch? Hahahaha.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.
Ja, kloptquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, die van 30kg kwam een week te laat toch? Hahahaha.
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Scrummie erg vervelend vandaag.
Die is tof ja, sowieso die korte verhalen zijn genot.quote:
Nee, zal even zoeken of ik die terug kan vinden. Hij is wel aardig fel tegen Trump altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is tof ja, sowieso die korte verhalen zijn genot.
Heb je die docu gezien over het leven van King? Was op RTL Z laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |