Ja maar om dat voor een paar weekjes te halen lijkt mij ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.
Gaat nu richting de 2 maanden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar om dat voor een paar weekjes te halen lijkt mij ook niet echt nodig.
Maar voor een leuke prijs wil ik het wel overwegen
Groentenkipwraps.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oosterse Zalu, rijstschotel en groente.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaan wraps worden vermoed ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics graagquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oosterse Zalu, rijstschotel en groente.
Uitgekookt! Ideaal. Voor de hele week thuisbezorgd. Straks weer bestellen.
Kan ik niet plaatsen.quote:
Heb jij Videoland al dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @:onlogisch en @:zipportal mij al in de steek hebben gelaten.
Is RTL5 wel live dan in de avond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar kijk de afleveringen (deze week, even kijken of het bevalt).
Dank je.quote:
Nee, maar bedoel het livetopic van de aflevering.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is RTL5 wel live dan in de avond?
Kijk je het omdat je de eerste niet zo mee hebt gekregen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar kijk de afleveringen (deze week, even kijken of het bevalt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |