Kijk politieke veranderingen zijn geen snelle processen. Als je decennia lang bij je plannen voor veranderingen keihard wordt gehinderd door een minderheid die dit tegenwerkt leef je in een dictatuur, niet in een democratie. en democratie bereik je door lang onderhandelen mét je tegenstander , niet door het knippen met je vinger. want dit gebeurde er de laatste 4 jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft het EC nu precies gedaan waar het voor is
Het EC systeem in anno 2021 nogal gemankeerd, ja, ik geloof niet dat het nu nog passend is voor de VS maar of de Democraten het afschaffen? Ik weet het niet, feit is wel dat een overwinning met meer dan 5 miljoen stemmen niet moet hangen op enkele tienduizenden stemmen in onbetekende Staten om te kunnen winnen als President.
There's one born every minute.quote:
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze door krijgen dat ze opgelicht zijn
Goed puntquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:45 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.
Kijk, dat is high class trolling van Hillary.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan ze dat ook even op de mail zetten
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef diedrick het volgende:
De rechtszaken komen er alweer aan:
Perdue's camp said. "We will mobilize every available resource and exhaust every legal recourse to ensure all legally cast ballots are properly counted. We believe in the end, Senator Perdue will be victorious."
Best stukje touren van GA naar PAquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.quote:
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.
Die combi is tegenwoordig heel populair, ze kunnen de dildo's bijna niet aanslepen. Aan covid lijken geen gebrek...quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?
Ontopic, hoe laat gaat het tellen weer verder in GA?
Niet heel schokkend dat Cruz zelf dat geld gaat besteden, en ook dat het kan helpen voor de campagne van een ander. Als mensen direct aan de kandidaten zelf willen doneren dan weet je dat je naar hun website moet.quote:
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kentquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Ook een goede optiequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kent
(newsmax heeft het zelfs al gecalled)
In welk scenario heeft hij wel of geen ballen? Voor beide valt wat te zeggen I guess.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Nog een paar uur dan zien we of Pence ballen heeft of niet
Ja leuk. Die idioot heeft ze de senaat gekost.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
Slechte Zakenman, als hij een merknaamslicentie zomaar voor niks weggeeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
All the networks!quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Trump-wappie stapt over naar de GOP nadat hij eerder gezworen had dat niet te doen met een zetel waarvan hij gezegd had dat hij er afstand van zou doen. Verrassend zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Democraat overgestapt naar de Republikeinen:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Komt vaker voor dan je denkt. In de vorige cyclus bv.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CNN telt af naar 1P ET dus 19.00.
Trump spreekt zo, uitslag certiciferen is om 19 uur.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ah, we hebben het over verschillende dingen. Jij over Trumps speech, ik over het avontuur van Pencequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ik hoop dat vader Donald zijn vrijgekomen tijd gaat gebruiken om zijn zoon te helpen met zijn cocaine-verslaving.quote:
Ik schrok even maar dat is blijkbaar een lid van het huis van afgevaardigden van de staat Georgia. En ook eentje die zo'n beetje enkel in naam nog Democraat was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Komende dagen komt eindelijk HET bewijsquote:
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong 17,025 met nog 89,922 stemmen te gaan.
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?
Is blijkbaar de smokinggun hoe de verkiezing gestolen is hoor ik net.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.
In dit licht gezien; in hoeverre is Mitch MvConneel nog geschikt om de republikeinse partij bijeen te houden? Hij heeft het op het moment suprème toch echt wel laten afweten.quote:
Inderdaad vrijwel geen mondkapje te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef Szura het volgende:
Mooi superspreader event, over een paar weken zijn er weer wat Trump/GOP-stemmers minder
Hij verwacht dat ook Ossoff buiten de recountmarge komtquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
17902
9078
5896
5318
5294
5068
2078
1515
1325
1200
1139
752
528
523
Aantal stemmen die nog over zijn in Georgia per county, groot naar klein. De meeste counties zijn om 1PM klaar, dus 19.00.
daar zit ik ook naar te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de uitgebreide mimiek van doventolk Frans Timmermans in Georgia
Hij heet David Cowan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de uitgebreide mimiek van doventolk Frans Timmermans in Georgia
Vooral als Gabriel Sterling boos wordt, dan wordt de doventolk ook boosquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Oh het is nog niet de 20stequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
Trump's presidentschap eindigt echt geheel in stijl met een onwaarschijnlijk triest, lachwekkend en beschamende vertoningwat een clowns
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh het is nog niet de 20ste
Ik zie Trump dan nog in het WH
Jammerlijk hypocriet weer. Je laat jezelf vrijwillig injecteren met een kankerverwekkend gif en als je dan eindelijk doodziek op sterven ligt, ga je roepen dat het gif uit je lijf moet omdat je zo graag weer beter wordt.quote:
Dan mag Biden het WH in als president en als Trump er dan nog zit moet de secret service hem naar buiten geleiden. En dat mag met geweld indien nodig.quote:
Ik ga ervan uit dat hij dan het land ontvlucht is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan mag Biden het WH in als president en als Trump er dan nog zit moet de secret service hem naar buiten geleiden. En dat mag met geweld indien nodig.
Het is nu niet al te lastig om als redelijk over te komenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die Sterling wel een enorme baas. Ik zit steeds met respect zijn persconferenties en mediaoptredens te bekijken.
Dat is verlies bekennen. Dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dan het land ontvlucht is.
Idd heel veel respect voor hem. Zo kordaat punt voor punt alle beweringen van Trump weerspreekt en daarvoor als 'dank' bedreigingen krijgt vanuit eigen partij. Terwijl hij ook baalt dat zijn eigen partij heeft verloren. Maar hij toont zich geen zure verliezer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die Sterling wel een enorme baas. Ik zit steeds met respect zijn persconferenties en mediaoptredens te bekijken.
De reden waarom is wel grappig. Ik dacht dat de RNC de beste leider ooit had?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
zelfs stroop stroomt snellerquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
Wil het nog een beetje vlotten met de staatsgreep annex revolutie of is dat ook alweer een impotent verhaal?
In het hoofd van Mitch is het altijd Sesamstraatquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef wdn het volgende:
Anderson Cooper: what goes on in McConnel's heas.
Dat weet zelfs McConnel niet
Eigenlijk niet. Vergeet niet dat hij het allemaal adrem moet vertalen. En dat is knap.quote:
Dit zal vooral de invloed van Trump de komende jaren een flinke deuk geven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:55 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
JERRY JERRY JERRY
Scheur mekaar aan stukken
Mwah staat best vol hoor:quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
Is nou ook weer geen tremendous opkomst daar.
oh mijn godquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mwah staat best vol hoor:
https://nos.nl/artikel/23(...)ing-winst-biden.html
Kan tot diep in de nacht durenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoelaat NL tijd is nou alles officieel voor Biden?
Ah ja, dat lijken er meer dan wat ik net op die stream voorbij zag komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Of tot morgen zelfs.quote:
Alle reporters zijn het er wel over eens dat daar een enorme opkomst is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, dat lijken er meer dan wat ik net op die stream voorbij zag komen.
Onbekend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoelaat NL tijd is nou alles officieel voor Biden?
Publiek staat op een heuvel, lijkt al snel veel. Het zijn geen 100.000-den mensen. Benieuwd hoeveel Trump gaat tweeten hoeveel er warenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren naar deze Trump speech. het is pure ophitsing, ik heb er ook geen goed gevoel over hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier een heel slecht gevoel bij, bij de situatie nu in de VS. Ik heb echt het idee dat er doden kunnen vallen.
Ik ga het ook niet volgen vanavond.
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier een heel slecht gevoel bij, bij de situatie nu in de VS. Ik heb echt het idee dat er doden kunnen vallen.
Ik ga het ook niet volgen vanavond.
Het is niet verslagen en de kans is groot dat het nog meer gaat groeien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.
Gelukkig wel, maar hierna moeten we nog twee weken voordat alles zich enigszins gaat normaliseren. Het duurt allemaal zo ontzettend lang.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.
Ik schreef ook 'verslagen GAAT WORDEN' De komende 2 jaar worden cruciaalquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is niet verslagen en de kans is groot dat het nog meer gaat groeien.
Wellicht dat het nog een beetje meevalt omdat wapens dragen niet is toegestaan vandaag in DC. Hoop dat de politie er ook op gecontroleerd heeft zoals ze aangekondigd hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren naar deze Trump speech. het is pure ophitsing, ik heb er ook geen goed gevoel over hoor
Komende tien dagen aldus Rudyquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar blijft dat bewijs nou? Ik zit al een half uur naar dit geraaskal te luisteren.
Het vliegt van links naar rechts, amper een touw aan vast te knopenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar blijft dat bewijs nou? Ik zit al een half uur naar dit geraaskal te luisteren.
Het waait daar stevig, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Publiek staat op een heuvel, lijkt al snel veel. Het zijn geen 100.000-den mensen. Benieuwd hoeveel Trump gaat tweeten hoeveel er waren
[ twitter ]
Hij blijft maar raaskallen dat hij zo voorstond en opeens alles omflipte.
Nu maakt hij ook Mitt Romney publiekelijk belachelijk![]()
Deze speech is een pareltje voor psychologie les
23 minuten geleden zouden we het binnen een paar minuten te horen krijgen, dus ik denk dat we dat bewijs tegelijk met zijn voorstel voor de zorghervormingen krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
McConnell kan wel tegen die druk. Maar oh, wat zal hij een spijt hebben dat hij geen tegengas heeft gegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het vliegt van links naar rechts, amper een touw aan vast te knopen![]()
Hij voert de druk nog eens extra op richting Pence en McConnell, zonder ze bij naam te noemen
precies! ik luister nu ook, al 10 minuten, da's meer dan de afgelopen 4 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
Heerlijk dat domme geschreeuw![]()
Nu ik weet dat het allemaal voorbij met Trump kan ik hier met plezier naar luisteren, waar ik de laatste jaren meteen wegklikte als ik Trump hoorde spreken.
Klopt idd!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het waait daar stevig, of lijkt dat maar zo?
Dit is zijn gebruikelijke verstand-op-0-geraaskal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
hij klinkt een beetje fatalistisch , heeft ie het eindelijk opgegeven?
Dat zijn z'n leukstequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Zit ook niet echt een lijn in z'n toespraak. Gewoon incoherent gebrabbel, van weak Republicans naar Hunter naar Hillary naar het SC naar de media, terug naar weak Republicans, etc.
Ik ben er iig van geschrokken de laatste paar maanden, mijn beeld van de VS is behoorlijk gekanteld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een langspeelplaat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef Zwoerd het volgende:
Lekker een hele rij mensen aanvallen. Jij bent nu de loser, little D
19u onze tijd dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:37 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer begint de zitting van het parlement eigelijk?
Twee weken toch.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Binnen 10 dagen! Echt! En blijf doneren!
4 jaar lang oefening gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:43 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe kunnen mensen langer dan 5 minuten naar dit geraaskal luisteren...
Stel je voor wat een competente Trump voor elkaar had kunnen krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een geluk dat deze kwal zo'n belabberde spreker is. Een Hitler kon nog echt speechen.
Dit gaat uiteraard over de GOP Georgia, Kemp en Raffensperger zijn wel klaar, de formulieren voor een overstap naar de Democraten liggen al klaar, maar die zitten waarschijnlijk ook niet op ze te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De reden waarom is wel grappig. Ik dacht dat de RNC de beste leider ooit had?
Dat is al 10 minuten meer dan ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Heb 10 minuten geprobeerd te kijken. Ik trek die narcist met z'n leugens niet meer
Totdat hij het zelf ook wel weer genoeg vindt is mijn beeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe lang gaat dit geraaskal door eigenlijk?
als mijn stream niet achter loopt, jaquote:
Echt, meer leugens en onsamendhangend geratel is gewoon slecht voor je gezondheid. M'n brein was aan het affakkelen als Dresden in WOIIquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is al 10 minuten meer dan ik.![]()
Ik volg het wel een beetje via dit topic want ik trek het ook niet meer.
Independent is er maar mee gestopt zo te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
als mijn stream niet achter loopt, ja
Want met zoveel stemmen zit niemand op ze te wachten? Logica van een loser.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit gaat uiteraard over de GOP Georgia, Kemp en Raffensperger zijn wel klaar, de formulieren voor een overstap naar de Democraten liggen al klaar, maar die zitten waarschijnlijk ook niet op ze te wachten.
Schotland een optie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Pence al een onderduikadres hebben? Ergens diep in de wildernis van Alaska ofzo.
Misschien kan hij vluchten naar Schotland. Trump is daar niet welkom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Pence al een onderduikadres hebben? Ergens diep in de wildernis van Alaska ofzo.
Nee maar er is wel een site die dit dadelijk allemaal bij elkaar zetquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Is er een beetje handige site om al die getalletjes die Trump noemt te verklaren als iets wat óf niet waar óf niet relevant is? Ik heb zelf uiteraard geen idee hoeveel enveloppen er in een of ander county verstuurd moesten worden ofzo
Beter camerawerk ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een geluk dat deze kwal zo'n belabberde spreker is. Een Hitler kon nog echt speechen.
40x duizenden = miljoenen = enorme fraude!!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou de draad echt kwijtraken als ik daar stond. Hij heeft nu iets van 40 getallen in de tien-duizenden geroepen met het woord ballots erachter en een soort van frauduleuze reden
Allemaal herhalingen van al lang en breed weerlegde onzin. Maar ja, als je mediadieet, zoals bij Trump, slechts bestaat uit de drek die je bij OAN voorgeschoteld krijgt dan ga je er misschien nog echt in geloven ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Is er een beetje handige site om al die getalletjes die Trump noemt te verklaren als iets wat óf niet waar óf niet relevant is? Ik heb zelf uiteraard geen idee hoeveel enveloppen er in een of ander county verstuurd moesten worden ofzo
Grap of echtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Pence heeft zijn middelvinger opgestoken richting Trump
Eh?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Pence heeft zijn middelvinger opgestoken richting Trump
Nou ja, symbolisch dan he met zijn statement waaruit blijkt dat hij niet gaat doen wat Trump wil (ook omdat dat niet kan).quote:
Wss onthuld hij dat op zijn exclusieve TV kanaal wat gaat komen, of wat was het.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump gaf overigens ook aan dat hij met bewijs ging komen. Dat is wel tof, want daar wachten we al twee maanden op.
Heerlijk, vooral als je net naar dat geraaskal aan het luisteren bentquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:01 schreef wdn het volgende:
"Pence is now at war with President Trump" volgens CNN
Het is ook onvermijdelijk om ruzie te krijgen met een narcist. Die laffe wezel heeft het nog lang volgehouden in de nabije omgeving van Trump.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:01 schreef wdn het volgende:
"Pence is now at war with President Trump" volgens CNN
Nou de afgelopen 4 jaar gaf aanleiding te veronderstellen dat we nog wat te zien krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zo verrassend is het toch niet dat Pence hier niet in meegaat?
Nee niet echt. Ik vind het zelfs nog een vrij laffe brief. Maar goed, vrijwel geen Republikein met ambitie gaat onomwonden toegeven dat die hele heisa omtrent fraude één grote oplichtersact is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Hij had ook eigenlijk echt geen andere keus. Maar toch goed dat hij het vooraf duidelijk maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef wdn het volgende:
Pence gaat niet met Trump mee en houdt zich aan het protocol volgens CNN
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Is het bij jullie ook aan het haperen?
Compleet logisch zelfs, maar niets is meer zeker bij Trump en zijn companenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Mensen zijn mensen. Maakt niet waar waar ter wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:10 schreef Aikara het volgende:
Wat een stel kinderen. Je zou je toch de ogen uit je kop schamen als dit je volksvertegenwoordiging is...
Die rent straks naakt naar binnen als een soort laatste middel om het officieel maken van Bidens presidentschap te voorkomen.quote:
Dan heb je de spreekmomenten van het Trump Team niet helemaal gevolgd van de afgelopen maanden. Het is al heel wat dat ze op de juiste plek staan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een bende. Op een of andere manier had ik een strak georganiseerd gebeuren verwacht. Geen idee waarom ook.
Ja en bij de volgende staat voor de democraten... gebeurd hetzelfdequote:
Je moet er maar zelf zin in hebben als republikein. Van binnen weet je al dat het zinloos is maar ondertussen zit je daar uren, nee, dagen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en bij de volgende staat voor de democraten... gebeurd hetzelfde
Ze krijgen per uur overtime betaald.quote:
Oei 2000 dollar? Laat Mitch dat bedrag maar niet horen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze krijgen per uur overtime betaald.
Meer dan die 2000 dollar die uitbetaald zal gaan worden.
Het is wel tekenend dat mensen met mondkapjes op denken dat het mondkapje betekent dat ze geen afstand meer hoeven te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef archito het volgende:
Ik zie vooral veel risicogroepen niet coronaproof gedrag vertonen in die zaal.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:23 schreef Leandra het volgende:
Wel hip dat het bureau achter baardmans gewoon in hoogte verstelbaar is.
Vice-President kan niet worden ontslagen door de Presidentquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Szura het volgende:
Hypothetisch: wat gebeurt er als Trump nu, tijdens de zitting, Pence ontslaat?
Hij kan bijvoorbeeld op Twitter zeggen dat Pence ontslagen is, maar hij kan Pence sowieso niet ontslaan, dus er zal niet veel gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Szura het volgende:
Hypothetisch: wat gebeurt er als Trump nu, tijdens de zitting, Pence ontslaat?
Dan weet je nog niet van dat valluik wat Trump heeft laten installeren onder Pence.quote:
Is dat laatste waar trouwens? Zie dat nergens anders.quote:
https://twitter.com/StmCh_/status/1346878250396622851 draadjequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat laatste waar trouwens? Zie dat nergens anders.
Als dat Biden-supporters waren geweest dan had Trump hoogstpersoonlijk het commando gegeven om die vieze antifa-fascisten (hihi) af te knallenquote:
Nee alleen die waar democraten winnenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:29 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat dit zo bij elke staat? Wordt een lange zit
Damn. Livestreams? Dit is wel bizar aan het worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
https://twitter.com/StmCh_/status/1346878250396622851 draadje
Roept er nou echt eentje 'go back to Spain!'?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Als het BLM-demonstranten waren, hadden agenten ze allang neergeschoten. #murica
Ik heb zomaar het gevoel dat het nog veel gekker gaat worden. Trump-aanhangers waren al volkomen leip.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Damn. Livestreams? Dit is wel bizar aan het worden.
ik twijfel daar niet aan.quote:
ik luister met verbazingquote:
Voor een echte coup heb je het leger nodigquote:
Even gewacht tot na Georgia, die laffe hondquote:
Wat een spreker is die man, of zit hij bewust tijd te rekken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Tokus het volgende:
hij klinkt wel alsof hij elk moment in tranen kan uitbarsten.
Hij heeft eerder Biden al gefeliciteerd met de overwinningquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Even gewacht tot na Georgia, die laffe hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |