Ja leuk. Die idioot heeft ze de senaat gekost.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
Slechte Zakenman, als hij een merknaamslicentie zomaar voor niks weggeeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
All the networks!quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Trump-wappie stapt over naar de GOP nadat hij eerder gezworen had dat niet te doen met een zetel waarvan hij gezegd had dat hij er afstand van zou doen. Verrassend zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Democraat overgestapt naar de Republikeinen:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Komt vaker voor dan je denkt. In de vorige cyclus bv.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CNN telt af naar 1P ET dus 19.00.
Trump spreekt zo, uitslag certiciferen is om 19 uur.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ah, we hebben het over verschillende dingen. Jij over Trumps speech, ik over het avontuur van Pencequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ik hoop dat vader Donald zijn vrijgekomen tijd gaat gebruiken om zijn zoon te helpen met zijn cocaine-verslaving.quote:
Ik schrok even maar dat is blijkbaar een lid van het huis van afgevaardigden van de staat Georgia. En ook eentje die zo'n beetje enkel in naam nog Democraat was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Komende dagen komt eindelijk HET bewijsquote:
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong 17,025 met nog 89,922 stemmen te gaan.
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?
Is blijkbaar de smokinggun hoe de verkiezing gestolen is hoor ik net.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |