Kijk politieke veranderingen zijn geen snelle processen. Als je decennia lang bij je plannen voor veranderingen keihard wordt gehinderd door een minderheid die dit tegenwerkt leef je in een dictatuur, niet in een democratie. en democratie bereik je door lang onderhandelen mét je tegenstander , niet door het knippen met je vinger. want dit gebeurde er de laatste 4 jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft het EC nu precies gedaan waar het voor is
Het EC systeem in anno 2021 nogal gemankeerd, ja, ik geloof niet dat het nu nog passend is voor de VS maar of de Democraten het afschaffen? Ik weet het niet, feit is wel dat een overwinning met meer dan 5 miljoen stemmen niet moet hangen op enkele tienduizenden stemmen in onbetekende Staten om te kunnen winnen als President.
There's one born every minute.quote:
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze door krijgen dat ze opgelicht zijn
Goed puntquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:45 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.
Kijk, dat is high class trolling van Hillary.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan ze dat ook even op de mail zetten
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef diedrick het volgende:
De rechtszaken komen er alweer aan:
Perdue's camp said. "We will mobilize every available resource and exhaust every legal recourse to ensure all legally cast ballots are properly counted. We believe in the end, Senator Perdue will be victorious."
Best stukje touren van GA naar PAquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.quote:
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.
Die combi is tegenwoordig heel populair, ze kunnen de dildo's bijna niet aanslepen. Aan covid lijken geen gebrek...quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?
Ontopic, hoe laat gaat het tellen weer verder in GA?
Niet heel schokkend dat Cruz zelf dat geld gaat besteden, en ook dat het kan helpen voor de campagne van een ander. Als mensen direct aan de kandidaten zelf willen doneren dan weet je dat je naar hun website moet.quote:
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kentquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Ook een goede optiequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kent
(newsmax heeft het zelfs al gecalled)
In welk scenario heeft hij wel of geen ballen? Voor beide valt wat te zeggen I guess.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Nog een paar uur dan zien we of Pence ballen heeft of niet
Ja leuk. Die idioot heeft ze de senaat gekost.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
Slechte Zakenman, als hij een merknaamslicentie zomaar voor niks weggeeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Intussen staat donald jr. in DC te brallen: "this is Donald Trump's republican party" waarbij hij hel en verdoemenis afroept over republikeinen die zijn vader vandaag niet steunen.
All the networks!quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Trump-wappie stapt over naar de GOP nadat hij eerder gezworen had dat niet te doen met een zetel waarvan hij gezegd had dat hij er afstand van zou doen. Verrassend zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Democraat overgestapt naar de Republikeinen:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef diedrick het volgende:
Komt vaker voor dan je denkt. In de vorige cyclus bv.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CNN telt af naar 1P ET dus 19.00.
Trump spreekt zo, uitslag certiciferen is om 19 uur.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ah, we hebben het over verschillende dingen. Jij over Trumps speech, ik over het avontuur van Pencequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit: "I will be speaking at the SAVE AMERICA RALLY tomorrow on the Ellipse at 11AM Eastern. Arrive early—doors open at 7AM Eastern. BIG CROWDS!" Trump tweeted Tuesday night.
Ik hoop dat vader Donald zijn vrijgekomen tijd gaat gebruiken om zijn zoon te helpen met zijn cocaine-verslaving.quote:
Ik schrok even maar dat is blijkbaar een lid van het huis van afgevaardigden van de staat Georgia. En ook eentje die zo'n beetje enkel in naam nog Democraat was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Komende dagen komt eindelijk HET bewijsquote:
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong 17,025 met nog 89,922 stemmen te gaan.
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Tellen ze eerst hoeveel stemmen er zijn, en daarna pas op wie gestemd is?
Is blijkbaar de smokinggun hoe de verkiezing gestolen is hoor ik net.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze tellen inderdaad hoeveel stemmen er binnen komen en dat doen ze op het moment dat iemand stemt, ter controle en zodat je later weet of je ergens stemmen bent vergeten te tellen.
In dit licht gezien; in hoeverre is Mitch MvConneel nog geschikt om de republikeinse partij bijeen te houden? Hij heeft het op het moment suprème toch echt wel laten afweten.quote:
Inderdaad vrijwel geen mondkapje te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef Szura het volgende:
Mooi superspreader event, over een paar weken zijn er weer wat Trump/GOP-stemmers minder
Hij verwacht dat ook Ossoff buiten de recountmarge komtquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
17902
9078
5896
5318
5294
5068
2078
1515
1325
1200
1139
752
528
523
Aantal stemmen die nog over zijn in Georgia per county, groot naar klein. De meeste counties zijn om 1PM klaar, dus 19.00.
daar zit ik ook naar te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de uitgebreide mimiek van doventolk Frans Timmermans in Georgia
Hij heet David Cowan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de uitgebreide mimiek van doventolk Frans Timmermans in Georgia
Vooral als Gabriel Sterling boos wordt, dan wordt de doventolk ook boosquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Oh het is nog niet de 20stequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
Trump's presidentschap eindigt echt geheel in stijl met een onwaarschijnlijk triest, lachwekkend en beschamende vertoningwat een clowns
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh het is nog niet de 20ste
Ik zie Trump dan nog in het WH
Jammerlijk hypocriet weer. Je laat jezelf vrijwillig injecteren met een kankerverwekkend gif en als je dan eindelijk doodziek op sterven ligt, ga je roepen dat het gif uit je lijf moet omdat je zo graag weer beter wordt.quote:
Dan mag Biden het WH in als president en als Trump er dan nog zit moet de secret service hem naar buiten geleiden. En dat mag met geweld indien nodig.quote:
Ik ga ervan uit dat hij dan het land ontvlucht is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan mag Biden het WH in als president en als Trump er dan nog zit moet de secret service hem naar buiten geleiden. En dat mag met geweld indien nodig.
Het is nu niet al te lastig om als redelijk over te komenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die Sterling wel een enorme baas. Ik zit steeds met respect zijn persconferenties en mediaoptredens te bekijken.
Dat is verlies bekennen. Dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij dan het land ontvlucht is.
Idd heel veel respect voor hem. Zo kordaat punt voor punt alle beweringen van Trump weerspreekt en daarvoor als 'dank' bedreigingen krijgt vanuit eigen partij. Terwijl hij ook baalt dat zijn eigen partij heeft verloren. Maar hij toont zich geen zure verliezer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die Sterling wel een enorme baas. Ik zit steeds met respect zijn persconferenties en mediaoptredens te bekijken.
De reden waarom is wel grappig. Ik dacht dat de RNC de beste leider ooit had?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
zelfs stroop stroomt snellerquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
Wil het nog een beetje vlotten met de staatsgreep annex revolutie of is dat ook alweer een impotent verhaal?
In het hoofd van Mitch is het altijd Sesamstraatquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef wdn het volgende:
Anderson Cooper: what goes on in McConnel's heas.
Dat weet zelfs McConnel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |