Kijk politieke veranderingen zijn geen snelle processen. Als je decennia lang bij je plannen voor veranderingen keihard wordt gehinderd door een minderheid die dit tegenwerkt leef je in een dictatuur, niet in een democratie. en democratie bereik je door lang onderhandelen mét je tegenstander , niet door het knippen met je vinger. want dit gebeurde er de laatste 4 jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft het EC nu precies gedaan waar het voor is
Het EC systeem in anno 2021 nogal gemankeerd, ja, ik geloof niet dat het nu nog passend is voor de VS maar of de Democraten het afschaffen? Ik weet het niet, feit is wel dat een overwinning met meer dan 5 miljoen stemmen niet moet hangen op enkele tienduizenden stemmen in onbetekende Staten om te kunnen winnen als President.
There's one born every minute.quote:
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze door krijgen dat ze opgelicht zijn
Goed puntquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:45 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ik denk nooit. Als ze slim genoeg waren om te snappen dat ze zijn opgelicht, dan waren ze ook slim genoeg om uberhaupt niet op zo een idiote manier opgelicht te worden.
Kijk, dat is high class trolling van Hillary.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan ze dat ook even op de mail zetten
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef diedrick het volgende:
De rechtszaken komen er alweer aan:
Perdue's camp said. "We will mobilize every available resource and exhaust every legal recourse to ensure all legally cast ballots are properly counted. We believe in the end, Senator Perdue will be victorious."
Best stukje touren van GA naar PAquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook op een afgelegen parkeerplaats gaat staan tussen een dildo shop en een crematorium..
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.quote:
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze hebben in GA ook wel dildo's en crematoria.
Die combi is tegenwoordig heel populair, ze kunnen de dildo's bijna niet aanslepen. Aan covid lijken geen gebrek...quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar in de configuratie van naast en tegenover een hoveniersbedrijf?
Ontopic, hoe laat gaat het tellen weer verder in GA?
Niet heel schokkend dat Cruz zelf dat geld gaat besteden, en ook dat het kan helpen voor de campagne van een ander. Als mensen direct aan de kandidaten zelf willen doneren dan weet je dat je naar hun website moet.quote:
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kentquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou CNN gaan callen voor Ossoff net voor Trump het podium op gaat?
Ook een goede optiequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Of die wachtten met veel geduld totdat FOX het doet. slecht nieuws kun je het beste over laten brengen door iemand die je persoonlijk kent
(newsmax heeft het zelfs al gecalled)
In welk scenario heeft hij wel of geen ballen? Voor beide valt wat te zeggen I guess.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:21 schreef wdn het volgende:
Nog een paar uur dan zien we of Pence ballen heeft of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |