Dit is zijn gebruikelijke verstand-op-0-geraaskal.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
hij klinkt een beetje fatalistisch , heeft ie het eindelijk opgegeven?
Dat zijn z'n leukstequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Zit ook niet echt een lijn in z'n toespraak. Gewoon incoherent gebrabbel, van weak Republicans naar Hunter naar Hillary naar het SC naar de media, terug naar weak Republicans, etc.
Ik ben er iig van geschrokken de laatste paar maanden, mijn beeld van de VS is behoorlijk gekanteld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.
Een langspeelplaat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef Zwoerd het volgende:
Lekker een hele rij mensen aanvallen. Jij bent nu de loser, little D
19u onze tijd dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:37 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer begint de zitting van het parlement eigelijk?
Twee weken toch.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Binnen 10 dagen! Echt! En blijf doneren!
4 jaar lang oefening gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:43 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe kunnen mensen langer dan 5 minuten naar dit geraaskal luisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |