Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier een heel slecht gevoel bij, bij de situatie nu in de VS. Ik heb echt het idee dat er doden kunnen vallen.
Ik ga het ook niet volgen vanavond.
Het is niet verslagen en de kans is groot dat het nog meer gaat groeien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.
Gelukkig wel, maar hierna moeten we nog twee weken voordat alles zich enigszins gaat normaliseren. Het duurt allemaal zo ontzettend lang.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is een pikzwarte bladzijde in hun geschiedenis, on par with Pearl Harbor , maar het lijkt erop dat het fascisme op het nippertje verslagen gaat worden.
Ik schreef ook 'verslagen GAAT WORDEN' De komende 2 jaar worden cruciaalquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is niet verslagen en de kans is groot dat het nog meer gaat groeien.
Wellicht dat het nog een beetje meevalt omdat wapens dragen niet is toegestaan vandaag in DC. Hoop dat de politie er ook op gecontroleerd heeft zoals ze aangekondigd hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren naar deze Trump speech. het is pure ophitsing, ik heb er ook geen goed gevoel over hoor
Komende tien dagen aldus Rudyquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar blijft dat bewijs nou? Ik zit al een half uur naar dit geraaskal te luisteren.
Het vliegt van links naar rechts, amper een touw aan vast te knopenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar blijft dat bewijs nou? Ik zit al een half uur naar dit geraaskal te luisteren.
Het waait daar stevig, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Publiek staat op een heuvel, lijkt al snel veel. Het zijn geen 100.000-den mensen. Benieuwd hoeveel Trump gaat tweeten hoeveel er waren
[ twitter ]
Hij blijft maar raaskallen dat hij zo voorstond en opeens alles omflipte.
Nu maakt hij ook Mitt Romney publiekelijk belachelijk![]()
Deze speech is een pareltje voor psychologie les
23 minuten geleden zouden we het binnen een paar minuten te horen krijgen, dus ik denk dat we dat bewijs tegelijk met zijn voorstel voor de zorghervormingen krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
McConnell kan wel tegen die druk. Maar oh, wat zal hij een spijt hebben dat hij geen tegengas heeft gegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het vliegt van links naar rechts, amper een touw aan vast te knopen![]()
Hij voert de druk nog eens extra op richting Pence en McConnell, zonder ze bij naam te noemen
precies! ik luister nu ook, al 10 minuten, da's meer dan de afgelopen 4 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
Heerlijk dat domme geschreeuw![]()
Nu ik weet dat het allemaal voorbij met Trump kan ik hier met plezier naar luisteren, waar ik de laatste jaren meteen wegklikte als ik Trump hoorde spreken.
Klopt idd!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het waait daar stevig, of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |