quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Is het bij jullie ook aan het haperen?
Compleet logisch zelfs, maar niets is meer zeker bij Trump en zijn companenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zo verrassend is het toch niet dat Pence hier niet in meegaat?
Mensen zijn mensen. Maakt niet waar waar ter wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:10 schreef Aikara het volgende:
Wat een stel kinderen. Je zou je toch de ogen uit je kop schamen als dit je volksvertegenwoordiging is...
Die rent straks naakt naar binnen als een soort laatste middel om het officieel maken van Bidens presidentschap te voorkomen.quote:
Dan heb je de spreekmomenten van het Trump Team niet helemaal gevolgd van de afgelopen maanden. Het is al heel wat dat ze op de juiste plek staan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een bende. Op een of andere manier had ik een strak georganiseerd gebeuren verwacht. Geen idee waarom ook.
Ja en bij de volgende staat voor de democraten... gebeurd hetzelfdequote:
Je moet er maar zelf zin in hebben als republikein. Van binnen weet je al dat het zinloos is maar ondertussen zit je daar uren, nee, dagen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en bij de volgende staat voor de democraten... gebeurd hetzelfde
Ze krijgen per uur overtime betaald.quote:
Oei 2000 dollar? Laat Mitch dat bedrag maar niet horen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze krijgen per uur overtime betaald.
Meer dan die 2000 dollar die uitbetaald zal gaan worden.
Het is wel tekenend dat mensen met mondkapjes op denken dat het mondkapje betekent dat ze geen afstand meer hoeven te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef archito het volgende:
Ik zie vooral veel risicogroepen niet coronaproof gedrag vertonen in die zaal.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:23 schreef Leandra het volgende:
Wel hip dat het bureau achter baardmans gewoon in hoogte verstelbaar is.
Vice-President kan niet worden ontslagen door de Presidentquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Szura het volgende:
Hypothetisch: wat gebeurt er als Trump nu, tijdens de zitting, Pence ontslaat?
Hij kan bijvoorbeeld op Twitter zeggen dat Pence ontslagen is, maar hij kan Pence sowieso niet ontslaan, dus er zal niet veel gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:22 schreef Szura het volgende:
Hypothetisch: wat gebeurt er als Trump nu, tijdens de zitting, Pence ontslaat?
Dan weet je nog niet van dat valluik wat Trump heeft laten installeren onder Pence.quote:
Is dat laatste waar trouwens? Zie dat nergens anders.quote:
https://twitter.com/StmCh_/status/1346878250396622851 draadjequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat laatste waar trouwens? Zie dat nergens anders.
Als dat Biden-supporters waren geweest dan had Trump hoogstpersoonlijk het commando gegeven om die vieze antifa-fascisten (hihi) af te knallenquote:
Nee alleen die waar democraten winnenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:29 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat dit zo bij elke staat? Wordt een lange zit
Damn. Livestreams? Dit is wel bizar aan het worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
https://twitter.com/StmCh_/status/1346878250396622851 draadje
Roept er nou echt eentje 'go back to Spain!'?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Als het BLM-demonstranten waren, hadden agenten ze allang neergeschoten. #murica
Ik heb zomaar het gevoel dat het nog veel gekker gaat worden. Trump-aanhangers waren al volkomen leip.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Damn. Livestreams? Dit is wel bizar aan het worden.
ik twijfel daar niet aan.quote:
ik luister met verbazingquote:
Voor een echte coup heb je het leger nodigquote:
Even gewacht tot na Georgia, die laffe hondquote:
Wat een spreker is die man, of zit hij bewust tijd te rekken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Tokus het volgende:
hij klinkt wel alsof hij elk moment in tranen kan uitbarsten.
Hij heeft eerder Biden al gefeliciteerd met de overwinningquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Even gewacht tot na Georgia, die laffe hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |