Stel je voor wat een competente Trump voor elkaar had kunnen krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een geluk dat deze kwal zo'n belabberde spreker is. Een Hitler kon nog echt speechen.
Dit gaat uiteraard over de GOP Georgia, Kemp en Raffensperger zijn wel klaar, de formulieren voor een overstap naar de Democraten liggen al klaar, maar die zitten waarschijnlijk ook niet op ze te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De reden waarom is wel grappig. Ik dacht dat de RNC de beste leider ooit had?
Dat is al 10 minuten meer dan ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Heb 10 minuten geprobeerd te kijken. Ik trek die narcist met z'n leugens niet meer
Totdat hij het zelf ook wel weer genoeg vindt is mijn beeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe lang gaat dit geraaskal door eigenlijk?
als mijn stream niet achter loopt, jaquote:
Echt, meer leugens en onsamendhangend geratel is gewoon slecht voor je gezondheid. M'n brein was aan het affakkelen als Dresden in WOIIquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is al 10 minuten meer dan ik.![]()
Ik volg het wel een beetje via dit topic want ik trek het ook niet meer.
Independent is er maar mee gestopt zo te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
als mijn stream niet achter loopt, ja
Want met zoveel stemmen zit niemand op ze te wachten? Logica van een loser.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit gaat uiteraard over de GOP Georgia, Kemp en Raffensperger zijn wel klaar, de formulieren voor een overstap naar de Democraten liggen al klaar, maar die zitten waarschijnlijk ook niet op ze te wachten.
Schotland een optie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Pence al een onderduikadres hebben? Ergens diep in de wildernis van Alaska ofzo.
Misschien kan hij vluchten naar Schotland. Trump is daar niet welkom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Pence al een onderduikadres hebben? Ergens diep in de wildernis van Alaska ofzo.
Nee maar er is wel een site die dit dadelijk allemaal bij elkaar zetquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Is er een beetje handige site om al die getalletjes die Trump noemt te verklaren als iets wat óf niet waar óf niet relevant is? Ik heb zelf uiteraard geen idee hoeveel enveloppen er in een of ander county verstuurd moesten worden ofzo
Beter camerawerk ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een geluk dat deze kwal zo'n belabberde spreker is. Een Hitler kon nog echt speechen.
40x duizenden = miljoenen = enorme fraude!!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou de draad echt kwijtraken als ik daar stond. Hij heeft nu iets van 40 getallen in de tien-duizenden geroepen met het woord ballots erachter en een soort van frauduleuze reden
Allemaal herhalingen van al lang en breed weerlegde onzin. Maar ja, als je mediadieet, zoals bij Trump, slechts bestaat uit de drek die je bij OAN voorgeschoteld krijgt dan ga je er misschien nog echt in geloven ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Is er een beetje handige site om al die getalletjes die Trump noemt te verklaren als iets wat óf niet waar óf niet relevant is? Ik heb zelf uiteraard geen idee hoeveel enveloppen er in een of ander county verstuurd moesten worden ofzo
Grap of echtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Pence heeft zijn middelvinger opgestoken richting Trump
Eh?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Pence heeft zijn middelvinger opgestoken richting Trump
Nou ja, symbolisch dan he met zijn statement waaruit blijkt dat hij niet gaat doen wat Trump wil (ook omdat dat niet kan).quote:
Wss onthuld hij dat op zijn exclusieve TV kanaal wat gaat komen, of wat was het.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump gaf overigens ook aan dat hij met bewijs ging komen. Dat is wel tof, want daar wachten we al twee maanden op.
Heerlijk, vooral als je net naar dat geraaskal aan het luisteren bentquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:01 schreef wdn het volgende:
"Pence is now at war with President Trump" volgens CNN
Het is ook onvermijdelijk om ruzie te krijgen met een narcist. Die laffe wezel heeft het nog lang volgehouden in de nabije omgeving van Trump.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:01 schreef wdn het volgende:
"Pence is now at war with President Trump" volgens CNN
Nou de afgelopen 4 jaar gaf aanleiding te veronderstellen dat we nog wat te zien krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zo verrassend is het toch niet dat Pence hier niet in meegaat?
Nee niet echt. Ik vind het zelfs nog een vrij laffe brief. Maar goed, vrijwel geen Republikein met ambitie gaat onomwonden toegeven dat die hele heisa omtrent fraude één grote oplichtersact is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zo verrassend is het toch niet dat Pence hier niet in meegaat?
Hij had ook eigenlijk echt geen andere keus. Maar toch goed dat hij het vooraf duidelijk maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef wdn het volgende:
Pence gaat niet met Trump mee en houdt zich aan het protocol volgens CNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |