Lekker maat. Ik denk ik wacht even met posten zodat je hem kunt maken.quote:Op maandag 28 december 2020 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Oeh, steekje dit hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik denk ik wacht even met posten zodat je hem kunt maken.
quote:Op maandag 28 december 2020 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik denk ik wacht even met posten zodat je hem kunt maken.
Canales was in de vorm van zijn leven, maar die spierblessure tijdens de interlands heeft hem al 1,5 maand k/o.quote:Op maandag 28 december 2020 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Diego Carlos boven Pau Torres zou ik normaal zeggen. Opmars van Celta is geweldig. Betis valt me wederom tegen.
Beestquote:Op maandag 28 december 2020 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Dat vertelt hij niet, want dan maak jij het ookquote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo mijnheer Lenny, hoe maakt u het?
Eens,quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zaterdag Dunkirk gekeken, 3/10 wat was dat slecht zeg.
8/10quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens,
Ik twijfel over de film 1917, is dat wel wat?
Leuke reviewquote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zaterdag Dunkirk gekeken, 3/10 wat was dat slecht zeg.
Excuus je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen je reviews in het vervolg wat compacter?
Beetje de Titanic maar dan in een andere setting, zonder de romancequote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewGoed geschreven.
Ik heb hem zelf niet gezien omdat ik niet zoveel met Nolan heb, maar hoor er ook alleen maar negatieve verhalen over
overshattenquote:Op maandag 28 december 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuus je hebt gelijk.
Ik wil mezelf nog wel eens overshatten.
post aangepast
nog niet gezienquote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens,
Dat is ook een oorlogsfilm.quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens,
quote:Op maandag 28 december 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt max
Zonder jou zijn we hier reddeloos verloren.
Dag forum admin GGMM. Erg goed. En jij? Blij dat de feestdagen over zijn?quote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo mijnheer Lenny, hoe maakt u het?
Hier gaat het ook erg goed. Bedankt voor de interesse!quote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag forum admin GGMM. Erg goed. En jij? Blij dat de feestdagen over zijn?
quote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blij dat de feestdagen over zijn?
Oud en nieuw reken je maar even niet tot de feestdagen?quote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag forum admin GGMM. Erg goed. En jij? Blij dat de feestdagen over zijn?
Erg vreemd.quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oud en nieuw reken je maar even niet tot de feestdagen?
Dit jaar niet nee. We mogen NIKS meer van Rutte.quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oud en nieuw reken je maar even niet tot de feestdagen?
Deze heb ik onlangs al beoordeeld. 8/10.quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens,
Dat is dezelfde beoordeling als @GGMMquote:Op maandag 28 december 2020 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze heb ik onlangs al beoordeeld. 8/10.
Hier was het ook gezellig.quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gaat het ook erg goed. Bedankt voor de interesse!
Mwa, ik vond het wel gezellig eigenlijk. 2 dagen bij familie was ook wel weer leuk hoor.
En ik moet nu weer werken dus dan had ik liever nog kerst gehad!
Hoe heb jij jouw kerstdagen beleefd?
Jojo Rabbit staat ook op Prime.quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dezelfde beoordeling als @:GGMM
Dan ga ik die film zeker kijken.
Het was niet handig geformuleerd. Dat klopt.quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
Wel een rare vraag voor een FEE-moderator trouwens
Ik ook. JC vond 't niet wat maar als @GGMM en @Lange_Lans een 8 geven moet het wel leuk zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dezelfde beoordeling als @:GGMM
Dan ga ik die film zeker kijken.
Amazon is voor proleten.quote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jojo Rabbit staat ook op Prime.
Een 'gaat heen en vermenigvuldigt u' familie.quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier was het ook gezellig.
Wel een stuk kleiner dan normaal. Normaal vier ik kerst met 40-45 mensen. Dat kon nu niet.
Nee Lenny het was een grove fout.quote:Op maandag 28 december 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het was niet handig geformuleerd. Dat klopt.
Al gezienquote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jojo Rabbit staat ook op Prime.
Qua aanbod momenteel gewoon leuker dan Netflix vind ik. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.quote:
Vind ik ook ja, heb behalve Queen's gambit eigenlijk amper series gezien op Netflix de laatste maanden. En het kost bijna niks.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua aanbod momenteel gewoon leuker dan Netflix vind ik. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.
Hier hetzelfde, alleen dit weekend nog The Ripper gezien. Dat was ook wel interessant.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, heb behalve Queen's gambit eigenlijk amper series gezien op Netflix de laatste maanden. En het kost bijna niks.
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Nu overweeg ik toch ook weer Prime te nemen.
Daar staat ook nog een serie op die ik wil zien.
Ben de titel even kwijt, maar het is die serie die @:coco heel leuk vindt en waar @:scrummie niks van snapt
Zeker. Niks mis met een grote familie.quote:Op maandag 28 december 2020 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een 'gaat heen en vermenigvuldigt u' familie.
quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ben de titel even kwijt, maar het is die serie die @:coco heel leuk vindt en waar @:scrummie niks van snapt
Nounounouquote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.
Stukje ronde stamboom.quote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Niks mis met een grote familie.
40-45 was overigens nog laag ingeschat. Eigenlijk zijn we op tweede kerstdag meestal met meer.
Dit kan letterlijk elke serie zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.
Agent: 'Zijn dat bolletjes coke of ben je gewoon blij me te zien?'quote:...heeft de politie een 26-jarige Amsterdammer aangehouden. In de auto waarin de man reed werden meerdere cobra’s (illegaal zwaar vuurwerk) aangetroffen. Bovendien bleek de verdachte een behoorlijke hoeveelheid bolletjes harddrugs in zijn onderbroek te dragen.
Waarom post je meerdere artikelen met hetzelfde nieuws?quote:Op maandag 28 december 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:wereldgozer
Verschillende foto's.quote:Op maandag 28 december 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je meerdere artikelen met hetzelfde nieuws?
Prime neem je enkel om Grand Tour te bingewatchen en het daarna weer te cancellen toch?quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ik had het plot nog niet gelezen, alleen de beoordeling van mijn vriend @Cocoquote:Op maandag 28 december 2020 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar een serie over mannetjes en vrouwtjes op een fictief ruimteschip wel.
Nee goed verhaal
Het is geen star trek zeg.quote:Op maandag 28 december 2020 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar een serie over mannetjes en vrouwtjes op een fictief ruimteschip wel.
Nee goed verhaal
Oh dus er verdwijnen ook honden?quote:Op maandag 28 december 2020 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is geen star trek zeg.
Game of Thrones in space.
Leukquote:Op maandag 28 december 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dus er verdwijnen ook honden?
@:jr-style-93 check deze grap
The man in the high castle al gezien?quote:Op maandag 28 december 2020 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is geen star trek zeg.
Game of Thrones in space.
Neenquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The man in the high castle al gezien?
Zou je dit aub voor mij willen doen? Dank je.quote:
Ik hoop dat ze jou opsluiten op de paaz tot maart, 2045. Achterlijke koekwausquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je dit aub voor mij willen doen? Dank je.
Oeiquote:Op maandag 28 december 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
Die castle-serie lijkt me niks aan.
Ik zou hem niet kijken @:coco
Oh. Is dat een wedstrijdje tegenwoordig?quote:Op maandag 28 december 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
Haha @:onlogisch nu pas die is de laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Oh. Is dat een wedstrijdje tegenwoordig?
NOU, MORGEN JONGEN!!!!! WACHT JIJ MAAR
Dit vind ik echt een naaistreek.quote:Op maandag 28 december 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
Die castle-serie lijkt me niks aan.
Ik zou hem niet kijken @:coco
Was niet persoonlijk bedoeld hoorquote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een naaistreek.
Seizoen 1 vrij vlot gezien en moest vervolgens ruim een jaar op S2 wachten en vond er toen niks meer aanquote:Op maandag 28 december 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het plot nog niet gelezen, alleen de beoordeling van mijn vriend @:coco
Maar is dat ruimteschip in de serie ook fictief, of bedoel je gewoon dat de serie fictie is?
Oke maar ik begin met kijken nu er al 4 seizoenen zijn dus ik kan in één keer door.quote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 vrij vlot gezien en moest vervolgens ruim een jaar op S2 wachten en vond er toen niks meer aan
Ik zie inderdaad raakvlakken met GOT maar onzin is het sowieso en dat is waar we het over hadden.
Je zaait tweespalt tussen ons waardoor @Coco nu niet kan kiezen of hij wel of niet gaat kijken.quote:Op maandag 28 december 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoeld hoor
Ik heb gewoon mijn mening en jij hebt een andere
Nou, dat kan toch?
Vikings vond ik weinig aanquote:Op maandag 28 december 2020 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zaait tweespalt tussen ons waardoor @:COCO nu niet kan kiezen of hij wel of niet gaat kijken.
Als je gewoon niets had gezegd had hij dit ongetwijfeld gewoon gedaan en had ik geweten of ik er ook aan moest beginnen of niet.
Enfin; Vikings SE02 7/10.
Seizoen 1 heb ik een 6/10 gegeven. Seizoen 2 is iets beter.quote:
Ik ook niet, maar in Star Trek komen rare beesten voor in deze serie niet tochquote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik een 6/10 gegeven. Seizoen 2 is iets beter.
Gezien de lovende reviews had ik er veel meer van verwacht.
Trailer van The Expanse gekeken. Dat gaat hem voor mij niet worden. Ik houd bijvoorbeeld ook niet van Star Trek.
Vikings was best wel aardig al ben ik ook afgehaakt, echt goeie series zijn er maar weinig dus af en toe moet de drempel wat omlaag.quote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trailer van The Expanse gekeken. Dat gaat hem voor mij niet worden. Ik houd bijvoorbeeld ook niet van Star Trek.
Het is inderdaad meer in de richting Battlestar Galactica.quote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Star Trek komen rare beesten voor in deze serie niet toch
Ik vond Battlestar Galactica bijvoorbeeld wel tof.
Ja kijk, dat durf ik nog wel aanquote:Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer in de richting Battlestar Galactica.
Geen rare beesten.
Het is meer in de nabije toekomst dan Star Trek.
Gewoon Aarde, Mars en de planetoïdengordel.
Ik ben halverwege bij seizoen 5..quote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Queens Gambit was goed.quote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vikings was best wel aardig al ben ik ook afgehaakt, echt goeie series zijn er maar weinig dus af en toe moet de drempel wat omlaag.
Zodra er een ruimteschip in voor komt begin ik het moeilijk te krijgen hoor. Maar ik vertrouw in dit geval op jouw oordeel en zal hem een dezer dagen eens aanzwengelen. Als het kut is laat ik je dat vanzelfsprekend - in niet mis te verstane bewoordingen - weten!quote:Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer in de richting Battlestar Galactica.
Geen rare beesten.
Het is meer in de nabije toekomst dan Star Trek.
Gewoon Aarde, Mars en de planetoïdengordel.
quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, dit kan ik niet serieus nemen nee
Laatste aflevering?quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja vond ik wel goed op het laatste deel na
Koude oorlog.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelt zich niet af tijdens de oorlog
@:maxi-mus
Ja goed punt, maar die nam ik ook niet serieusquote:
Nog nooit van de koude oorlog gehoord?quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelt zich niet af tijdens de oorlog
@:maxi-mus
De leukste pot kan een streep doorheen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 16uur weer voetbal dus kan erger
Nou ja zoveel kan me dat niet schelen eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En tegen een vuurwerkverbod lees ik wel.
jammer, wel vreemd trouwens, City heeft toch wel een speler of 500 op de loonlijst staanquote:Op maandag 28 december 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De leukste pot kan een streep doorheen.
(kerona)
Pasta met zalm en kreeftensaus.quote:Op maandag 28 december 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza. Kan mij het schelen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hallo Lenny,quote:Op maandag 28 december 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza. Kan mij het schelen.
Oliebol als toetje?quote:Op maandag 28 december 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza. Kan mij het schelen.
Joy Beune doet dat wel (z'n vriendinnetje, ook schaatsprof)quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kjeld accepteer ik NIET als naam.
Scharen met Jutta. @Neef_Wuppiequote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Joy Beune doet dat wel (z'n vriendinnetje, ook schaatsprof)
[ afbeelding ]
Weet ik veel.quote:Op maandag 28 december 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk nog mensen die serieus ingaan op Maarten Wijffels
@:el-stinho
Mensen die zo'n naam hebben maken van hun kamer ook vaak een ontiegelijke vuilnisbjeld.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kjeld accepteer ik NIET als naam.
Doe dit maar gewoon niet meer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die zo'n naam hebben maken van hun kamer ook vaak een ontiegelijke vuilnisbjeld.
Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef onlogisch het volgende:
Boh....
Vechain @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?
Het liefst in de SC
niet gekliktquote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We halen er even een expert bij.
@:Rambodirk
Wederom niet geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik vond deze wel iets voor jou
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.quote:
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklokquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.
Zal wel om (alleen) de 31ste gaan neem ik aan dan?quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
Gewoon het leger de straat op en een ieder die commentaar levert standrechtelijk executeren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
*Pushbericht.quote:Op maandag 28 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een push-bericht dat het vertrouwen in de koning minder is geworden.
Een push-bericht.
Hier is mijn review:quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van Eminem?
Wel leuk, toen ik 15 was.quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is mijn review:
Nieuwe album nog niet geluisterd.
Niet geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.
Dat luisterde ik vooral toen ik een jaar of 12 was. (geen idee of hij nog muziek maakt)quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Ben vorig jaar (of was het het jaar ervoor) nog naar zijn concert geweest op de Goffert. Dat was wel geinig maar dan vooral door de oude nummers en dat ik voor een paar tientjes last-minute naar binnen kon.quote:Op maandag 28 december 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat luisterde ik vooral toen ik een jaar of 12 was. (geen idee of hij nog muziek maakt)
Oh ja dat vond ik niet zo'n leuk nummerquote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.
Oh toen je nog nazi-grapjes maakte dusquote:
Nee dat deed ik al veel eerder.quote:Op maandag 28 december 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat vond ik niet zo'n leuk nummer
[..]
Oh toen je nog nazi-grapjes maakte dus
Goffertparkquote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vorig jaar (of was het het jaar ervoor) nog naar zijn concert geweest op de Goffert. Dat was wel geinig maar dan vooral door de oude nummers en dat ik voor een paar tientjes last-minute naar binnen kon.
Oale zoeperdquote:
zijn er zoveel.. zou niet 1 specifieke kunnen aanwijzenquote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een ubereats code van 15 eur. Zit er bij jullie nog een goede plek om eten te bestellen? @:tarado @:karina
Leuk Karina is er. Gezellig.quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
zijn er zoveel.. zou niet 1 specifieke kunnen aanwijzen
Famfarequote:Op maandag 28 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk Karina is er. Gezellig.
[ afbeelding ]
Oh wat leuk, Karina is er!quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
YES!quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
lol wat een enthousiasmequote:Op maandag 28 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk Karina is er. Gezellig.
[ afbeelding ]
Ben je tot nog toe tevreden over Tong zijn unban?quote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat leuk, Karina is er!
[ afbeelding ]
Iedereen verdient een nieuwe kansquote:Op maandag 28 december 2020 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je tot nog toe tevreden over Tong zijn unban?
Ik had daarentegen genoeg aan een tweede kans klaarblijkelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen verdient een nieuwe kans
Mede daarom kan jij hier nu weer posten.
Ik vind dat ik je vraag aardig ontweken heb op deze wijze
Dit is echt een foto om je op te vrolijken!quote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nou echt humor met een knipoog!
Ah, je was een gebande userquote:Op maandag 28 december 2020 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had daarentegen genoeg aan een tweede kans klaarblijkelijk.
Laat gaan en zo.
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, je was een gebande user
Aan de ene kant kan ik dat mij voorstellen omdat je een stoker bent, aan de andere kant ben je wel echt een veel betere user dan een hoop rotzooi wat hier vrij mag posten (@:psvcl ) dus toch wel vreemd
Dat zegt niksquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)
Kreeg je die ban toen niet op de dag dat je het moddereterschap opgaf?quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopicquote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, je was een gebande user
Aan de ene kant kan ik dat mij voorstellen omdat je een stoker bent, aan de andere kant ben je wel echt een veel betere user dan een hoop rotzooi wat hier vrij mag posten (@:psvcl ) dus toch wel vreemd
Van je af bijten, goed zo! Die man weet niksquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
Mafkees johquote:Op maandag 28 december 2020 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van je af bijten, goed zo! Die man weet niks
Veel leuker is waarom hij de ban kreegquote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kreeg je die ban toen niet op de dag dat je het moddereterschap opgaf?
Dat weet ik niet meer. Dit was volgens mij niet zijn cactusban.quote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel leuker is waarom hij de ban kreeg
Je bent een teringdebiel. Wat dat betreft lijk je op je moeder.quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
ik heb nog niet getraind sinds sluiting sportschoolquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Straks even bruggenloopje doen denk ik.
Ter info
Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog niet getraind sinds sluiting sportschool
ja kut totaal geen motivatie maar ga mezelf maandag naar buiten slepenquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.
Opzich is dat toch prima? Ik bedoel waar stopt het groeien.... je wil een functioneel gespierd lichaam hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.
Ik vind dat ook wel lastig hoor, hardlopen doe ik nu 2-3 keer per week weer maar krachttraining gewoon in de huiskamer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kut totaal geen motivatie maar ga mezelf maandag naar buiten slepen
Nouja de kick is toch ook wel om veel gewicht te verplaatsen, voor mij dan. Mijn favoriete oefeningen zijn toch de traditionele squat en DL. Dat gaat allemaal wat lastig met twee dumbbells van 15kg en een kettlebell van 30.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Opzich is dat toch prima? Ik bedoel waar stopt het groeien.... je wil een functioneel gespierd lichaam hebben lijkt mij.
Oh, okequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Net 2 bakken op, sla even over
Sorry maat
Heb je nieuws?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het Daley Blind topic niet vinden.
Ben woedend
Ik zou zweren dat ik in de tijd met die hart-problemen in een Blind-topic heb gepost.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nieuws?
In WK staat nog een fantopic van hem. Kick hem anders naar VBL?
WK / Daley Blind fantopic
Ik had je geholpen inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens gewoon even viraal gegaan zie ik nu
@:ggmm
Kanjergenotquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net namelijk een kanjer stroopwafel op, dus ik kan nog even vooruit
Genotequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net namelijk een kanjer stroopwafel op, dus ik kan nog even vooruit
Ranzige dikzakquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een gebakken ei met stokbrood, een banaan, kopje thee en kwark.
Zoek dat ook een goede ICT partij!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Coco het volgende:
De hele dag liggen de systemen er constant uit bij ons.
Ik word ziedend!
Flop ICT
Smakelijk makker!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een gebakken ei met stokbrood, een banaan, kopje thee en kwark.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoek dat ook een goede ICT partij!
Nu maak je van @Coco meteen een junk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Gebruiker @:coco laat heel duidelijk weten wat hij van moderator @:tjacka vindt
allemaal goalquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
@:lenny_leonard dit wordt mijn nieuwe trolletje voor in de winterstop (als er meer top5 lijstjes komen)
[ twitter ]
Oh dit valt me nu pas op oepsquote:
Ik wilde je trolletje niet verpesten, op twitter begin ik alleen over spelfouten als ik een discussie dreig te verliezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dit valt me nu pas op oeps
Nou ja jou ook, want je gaf gisteren al een like en toen zei je niks
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk werken maar Benji is op een manier op schoot gaan liggen die dit eigenlijk onmogelijk maakt.
Heb je je kat naar deze hond vernoemd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk werken maar Benji is op een manier op schoot gaan liggen die dit eigenlijk onmogelijk maakt.
Wat is dat voor een vies beestquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je je kat naar deze hond vernoemd?
[ afbeelding ]
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.quote:
Waar komt deze rant vandaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.
Dan heb je nog de dikke kale Zwollenaar die alleen maar jankt over donaties en adblockers terwijl zijn site voor geen meter werkt en er om de haverklap uitligt. Net als FC Twente moet fok telkens weer door de hardwerkende Nederlander gered worden, want lapzwans Danny is te lui om te werken.
Op de frontpage hoef je niet eens te kijken want daar staan alleen maar clickbaitartikeltjes geschreven door verstandelijk beperkten die zelfs door mediacourant.nl geweigerd zouden worden.
Als je deze vuilnisbelt bezoekt, gebruik een adblocker en doneer niet. Alleen samen krijgen we Danny in de schuldsanering. Dankuwel.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.
Dan heb je nog de dikke kale Zwollenaar die alleen maar jankt over donaties en adblockers terwijl zijn site voor geen meter werkt en er om de haverklap uitligt. Net als FC Twente moet fok telkens weer door de hardwerkende Nederlander gered worden, want lapzwans Danny is te lui om te werken.
Op de frontpage hoef je niet eens te kijken want daar staan alleen maar clickbaitartikeltjes geschreven door verstandelijk beperkten die zelfs door mediacourant.nl geweigerd zouden worden.
Als je deze vuilnisbelt bezoekt, gebruik een adblocker en doneer niet. Alleen samen krijgen we Danny in de schuldsanering. Dankuwel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Mensen die inhoudelijk kritiek hebben en mij gewoon durven aan te spreken daar reageer ik op, niet op deze prietpraat!quote:
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Mensen die inhoudelijk kritiek hebben en mij gewoon durven aan te spreken daar reageer ik op, niet op deze prietpraat!
Waar wensen we scrummie eigenlijk sterkte mee? Dan doe ik dat ook even.
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.
Maar bedankt alvast maat.
hij blijft wel kwakkelen hè, sterkte ermeequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.
Sterkte @Scrummie !quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik postte het in COR, Coco zag dat daar dan denk ik en reageerde hierquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohjezus, ik dacht dat het een gebbetje was van iets uit COR ofzo had geen bericht gezien van je hierover.
In dat geval serieus sterkte maat
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij blijft wel kwakkelen hè, sterkte ermee
Ja ik zag het daar en wilde de SC erbij betrekken omdat je eerder hier had verteld over je pa.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik postte het in COR, Coco zag dat daar dan denk ik en reageerde hier. Maar wat ik zeg; vooralsnog weinig aan de hand. En serieus dank!
[..]
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dank.
Snap ik snap ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zag het daar en wilde de SC erbij betrekken omdat je eerder hier had verteld over je pa.
Wellicht had ik even kunnen verwijzen naar je post in COR.
Maar @:Caland heeft daar een ban.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Meh, klote @:Scrummie Sterkte ermee.
Als die ouwe van je net zo vasthoudend is als jij nadat je accounts door de shredder gingen, verwacht ik 'm binnen no-time weer thuis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |