Kanjergenotquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net namelijk een kanjer stroopwafel op, dus ik kan nog even vooruit
Genotequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net namelijk een kanjer stroopwafel op, dus ik kan nog even vooruit
Ranzige dikzakquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een gebakken ei met stokbrood, een banaan, kopje thee en kwark.
Zoek dat ook een goede ICT partij!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Coco het volgende:
De hele dag liggen de systemen er constant uit bij ons.
Ik word ziedend!
Flop ICT
Smakelijk makker!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een gebakken ei met stokbrood, een banaan, kopje thee en kwark.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoek dat ook een goede ICT partij!
Nu maak je van @Coco meteen een junk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Gebruiker @:coco laat heel duidelijk weten wat hij van moderator @:tjacka vindt
allemaal goalquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
@:lenny_leonard dit wordt mijn nieuwe trolletje voor in de winterstop (als er meer top5 lijstjes komen)
[ twitter ]
Oh dit valt me nu pas op oepsquote:
Ik wilde je trolletje niet verpesten, op twitter begin ik alleen over spelfouten als ik een discussie dreig te verliezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dit valt me nu pas op oeps
Nou ja jou ook, want je gaf gisteren al een like en toen zei je niks
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk werken maar Benji is op een manier op schoot gaan liggen die dit eigenlijk onmogelijk maakt.
Heb je je kat naar deze hond vernoemd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk werken maar Benji is op een manier op schoot gaan liggen die dit eigenlijk onmogelijk maakt.
Wat is dat voor een vies beestquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je je kat naar deze hond vernoemd?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |