Ik had daarentegen genoeg aan een tweede kans klaarblijkelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen verdient een nieuwe kans
Mede daarom kan jij hier nu weer posten.
Ik vind dat ik je vraag aardig ontweken heb op deze wijze
Dit is echt een foto om je op te vrolijken!quote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nou echt humor met een knipoog!
Ah, je was een gebande userquote:Op maandag 28 december 2020 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had daarentegen genoeg aan een tweede kans klaarblijkelijk.
Laat gaan en zo.
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, je was een gebande user
Aan de ene kant kan ik dat mij voorstellen omdat je een stoker bent, aan de andere kant ben je wel echt een veel betere user dan een hoop rotzooi wat hier vrij mag posten (@:psvcl ) dus toch wel vreemd
Dat zegt niksquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)
Kreeg je die ban toen niet op de dag dat je het moddereterschap opgaf?quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziedend. Ik was zelfs moderator (lol)
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopicquote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, je was een gebande user
Aan de ene kant kan ik dat mij voorstellen omdat je een stoker bent, aan de andere kant ben je wel echt een veel betere user dan een hoop rotzooi wat hier vrij mag posten (@:psvcl ) dus toch wel vreemd
Van je af bijten, goed zo! Die man weet niksquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
Mafkees johquote:Op maandag 28 december 2020 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van je af bijten, goed zo! Die man weet niks
Veel leuker is waarom hij de ban kreegquote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kreeg je die ban toen niet op de dag dat je het moddereterschap opgaf?
Dat weet ik niet meer. Dit was volgens mij niet zijn cactusban.quote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel leuker is waarom hij de ban kreeg
Je bent een teringdebiel. Wat dat betreft lijk je op je moeder.quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
ik heb nog niet getraind sinds sluiting sportschoolquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Straks even bruggenloopje doen denk ik.
Ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |