Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef onlogisch het volgende:
Boh....
Vechain @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?
Het liefst in de SC
niet gekliktquote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We halen er even een expert bij.
@:Rambodirk
Wederom niet geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik vond deze wel iets voor jou
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.quote:
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklokquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.
Zal wel om (alleen) de 31ste gaan neem ik aan dan?quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
Gewoon het leger de straat op en een ieder die commentaar levert standrechtelijk executeren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
*Pushbericht.quote:Op maandag 28 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een push-bericht dat het vertrouwen in de koning minder is geworden.
Een push-bericht.
Hier is mijn review:quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van Eminem?
Wel leuk, toen ik 15 was.quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is mijn review:
Nieuwe album nog niet geluisterd.
Niet geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.
Dat luisterde ik vooral toen ik een jaar of 12 was. (geen idee of hij nog muziek maakt)quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Ben vorig jaar (of was het het jaar ervoor) nog naar zijn concert geweest op de Goffert. Dat was wel geinig maar dan vooral door de oude nummers en dat ik voor een paar tientjes last-minute naar binnen kon.quote:Op maandag 28 december 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat luisterde ik vooral toen ik een jaar of 12 was. (geen idee of hij nog muziek maakt)
Oh ja dat vond ik niet zo'n leuk nummerquote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Darkness (11 maanden oud) was nieuw voor mij. Heel lang geen Eminem meer geluisterd. Maar dat nummer + clip kwam wel binnen. Wat een chaos moet dat zijn geweest.
Oh toen je nog nazi-grapjes maakte dusquote:
Nee dat deed ik al veel eerder.quote:Op maandag 28 december 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat vond ik niet zo'n leuk nummer
[..]
Oh toen je nog nazi-grapjes maakte dus
Goffertparkquote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vorig jaar (of was het het jaar ervoor) nog naar zijn concert geweest op de Goffert. Dat was wel geinig maar dan vooral door de oude nummers en dat ik voor een paar tientjes last-minute naar binnen kon.
Oale zoeperdquote:
zijn er zoveel.. zou niet 1 specifieke kunnen aanwijzenquote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een ubereats code van 15 eur. Zit er bij jullie nog een goede plek om eten te bestellen? @:tarado @:karina
Leuk Karina is er. Gezellig.quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
zijn er zoveel.. zou niet 1 specifieke kunnen aanwijzen
Famfarequote:Op maandag 28 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk Karina is er. Gezellig.
[ afbeelding ]
Oh wat leuk, Karina is er!quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
YES!quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
lol wat een enthousiasmequote:Op maandag 28 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk Karina is er. Gezellig.
[ afbeelding ]
Ben je tot nog toe tevreden over Tong zijn unban?quote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat leuk, Karina is er!
[ afbeelding ]
Iedereen verdient een nieuwe kansquote:Op maandag 28 december 2020 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je tot nog toe tevreden over Tong zijn unban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |