Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef onlogisch het volgende:
Boh....
Vechain @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit soort dingen in BTC bespreken?
Het liefst in de SC
niet gekliktquote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen (meer in de reacties)
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We halen er even een expert bij.
@:Rambodirk
Wederom niet geklikt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik vond deze wel iets voor jou
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.quote:
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklokquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws (Boomerradio 2) werd gezegd dat de effecten van de lockdown nog niet zichtbaar zijn.
Zal wel om (alleen) de 31ste gaan neem ik aan dan?quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
Gewoon het leger de straat op en een ieder die commentaar levert standrechtelijk executeren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze echt al het draagvlak willen wegslaan moeten ze dat vooral doen zo’n avondklok
*Pushbericht.quote:Op maandag 28 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een push-bericht dat het vertrouwen in de koning minder is geworden.
Een push-bericht.
Hier is mijn review:quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van Eminem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |