Vorig jaar had je Banega hè.quote:Op maandag 28 december 2020 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig Eredivisie om hier een mening over te hebben.
Ik probeerde het net voor de Liga, maar dat is veel te pittig om spelers te laten vallen.
Dank je Scrummie.quote:Op maandag 28 december 2020 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien.
Ik ga direct even kijken. Zou je mijn post willen verwijderen?
Geen dank vriend.quote:
Komt totaal niet van de grond, dit jaar.quote:Op maandag 28 december 2020 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank vriend.
Inmiddels reactie gegeven in je topic, dat is echt een doorslaand succes zo te zien. In tegenstelling tot de VBL Awards van organisator @:GGMM
0 likes.quote:Op maandag 28 december 2020 11:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, maar dan begrijpen figuren zoals @:onlogisch het ook.
Leuke Photoshop maat.quote:Op maandag 28 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Met simpele zielen zoals jullie hield ik al rekening :
[ afbeelding ]
Met de laatste maand ook in het achterhoofd zou ik nu kiezen:quote:
Pics?quote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik eet nu een genottelijk bammetje gerookte Noorse zalm.
Dan ben ik nog aan het werrek. Had liever deze dagen vrij genomen achteraf.quote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 16uur weer voetbal dus kan erger
quote:Op maandag 28 december 2020 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.supermarktaanbiedingen.com%2Fpublic%2Fimages%2Fproduct%2F2012%2F39%2F60192-plus-gerookte-noorse-zalm.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Diego Carlos boven Pau Torres zou ik normaal zeggen. Opmars van Celta is geweldig. Betis valt me wederom tegen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met de laatste maand ook in het achterhoofd zou ik nu kiezen:
Oblak
Pau Torres - Koundé - Ramos
Llorente - Koke - Merino - Kroos - Carrasco
Benzema - Aspas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |