Amazon is voor proleten.quote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jojo Rabbit staat ook op Prime.
Een 'gaat heen en vermenigvuldigt u' familie.quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier was het ook gezellig.
Wel een stuk kleiner dan normaal. Normaal vier ik kerst met 40-45 mensen. Dat kon nu niet.
Nee Lenny het was een grove fout.quote:Op maandag 28 december 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het was niet handig geformuleerd. Dat klopt.
Al gezienquote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jojo Rabbit staat ook op Prime.
Qua aanbod momenteel gewoon leuker dan Netflix vind ik. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.quote:
Vind ik ook ja, heb behalve Queen's gambit eigenlijk amper series gezien op Netflix de laatste maanden. En het kost bijna niks.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua aanbod momenteel gewoon leuker dan Netflix vind ik. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.
Hier hetzelfde, alleen dit weekend nog The Ripper gezien. Dat was ook wel interessant.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, heb behalve Queen's gambit eigenlijk amper series gezien op Netflix de laatste maanden. En het kost bijna niks.
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Nu overweeg ik toch ook weer Prime te nemen.
Daar staat ook nog een serie op die ik wil zien.
Ben de titel even kwijt, maar het is die serie die @:coco heel leuk vindt en waar @:scrummie niks van snapt
Zeker. Niks mis met een grote familie.quote:Op maandag 28 december 2020 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een 'gaat heen en vermenigvuldigt u' familie.
quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ben de titel even kwijt, maar het is die serie die @:coco heel leuk vindt en waar @:scrummie niks van snapt
Nounounouquote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.
Stukje ronde stamboom.quote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Niks mis met een grote familie.
40-45 was overigens nog laag ingeschat. Eigenlijk zijn we op tweede kerstdag meestal met meer.
Dit kan letterlijk elke serie zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The Expanse. En hou je bek, gore lafbek.
Agent: 'Zijn dat bolletjes coke of ben je gewoon blij me te zien?'quote:...heeft de politie een 26-jarige Amsterdammer aangehouden. In de auto waarin de man reed werden meerdere cobra’s (illegaal zwaar vuurwerk) aangetroffen. Bovendien bleek de verdachte een behoorlijke hoeveelheid bolletjes harddrugs in zijn onderbroek te dragen.
Waarom post je meerdere artikelen met hetzelfde nieuws?quote:Op maandag 28 december 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:wereldgozer
Verschillende foto's.quote:Op maandag 28 december 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je meerdere artikelen met hetzelfde nieuws?
Prime neem je enkel om Grand Tour te bingewatchen en het daarna weer te cancellen toch?quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |