GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.quote:
Waar komt deze rant vandaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.
Dan heb je nog de dikke kale Zwollenaar die alleen maar jankt over donaties en adblockers terwijl zijn site voor geen meter werkt en er om de haverklap uitligt. Net als FC Twente moet fok telkens weer door de hardwerkende Nederlander gered worden, want lapzwans Danny is te lui om te werken.
Op de frontpage hoef je niet eens te kijken want daar staan alleen maar clickbaitartikeltjes geschreven door verstandelijk beperkten die zelfs door mediacourant.nl geweigerd zouden worden.
Als je deze vuilnisbelt bezoekt, gebruik een adblocker en doneer niet. Alleen samen krijgen we Danny in de schuldsanering. Dankuwel.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.
Dan heb je nog de dikke kale Zwollenaar die alleen maar jankt over donaties en adblockers terwijl zijn site voor geen meter werkt en er om de haverklap uitligt. Net als FC Twente moet fok telkens weer door de hardwerkende Nederlander gered worden, want lapzwans Danny is te lui om te werken.
Op de frontpage hoef je niet eens te kijken want daar staan alleen maar clickbaitartikeltjes geschreven door verstandelijk beperkten die zelfs door mediacourant.nl geweigerd zouden worden.
Als je deze vuilnisbelt bezoekt, gebruik een adblocker en doneer niet. Alleen samen krijgen we Danny in de schuldsanering. Dankuwel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Mensen die inhoudelijk kritiek hebben en mij gewoon durven aan te spreken daar reageer ik op, niet op deze prietpraat!quote:
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Mensen die inhoudelijk kritiek hebben en mij gewoon durven aan te spreken daar reageer ik op, niet op deze prietpraat!
Waar wensen we scrummie eigenlijk sterkte mee? Dan doe ik dat ook even.
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.
Maar bedankt alvast maat.
hij blijft wel kwakkelen hè, sterkte ermeequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil er niet iets groots van maken ofzo want dat is het vooralsnog niet, maar pa naar ziekenhuis met longklachten.
Sterkte @Scrummie !quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik postte het in COR, Coco zag dat daar dan denk ik en reageerde hierquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohjezus, ik dacht dat het een gebbetje was van iets uit COR ofzo had geen bericht gezien van je hierover.
In dat geval serieus sterkte maat
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij blijft wel kwakkelen hè, sterkte ermee
Ja ik zag het daar en wilde de SC erbij betrekken omdat je eerder hier had verteld over je pa.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik postte het in COR, Coco zag dat daar dan denk ik en reageerde hier. Maar wat ik zeg; vooralsnog weinig aan de hand. En serieus dank!
[..]
Ja, dat is wel een dingetje idd. Dank.
Snap ik snap ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zag het daar en wilde de SC erbij betrekken omdat je eerder hier had verteld over je pa.
Wellicht had ik even kunnen verwijzen naar je post in COR.
Maar @:Caland heeft daar een ban.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Meh, klote @:Scrummie Sterkte ermee.
Als die ouwe van je net zo vasthoudend is als jij nadat je accounts door de shredder gingen, verwacht ik 'm binnen no-time weer thuis
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |