Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog niet getraind sinds sluiting sportschool
ja kut totaal geen motivatie maar ga mezelf maandag naar buiten slepenquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.
Opzich is dat toch prima? Ik bedoel waar stopt het groeien.... je wil een functioneel gespierd lichaam hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel dagelijks, merk dat je het toch nog best uitdagend kan maken voor jezelf ook al heb je beperkt gewichten. Maar het is dan meer onderhoud dan dat je echt aan het groeien bent.
Ik vind dat ook wel lastig hoor, hardlopen doe ik nu 2-3 keer per week weer maar krachttraining gewoon in de huiskamer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kut totaal geen motivatie maar ga mezelf maandag naar buiten slepen
Nouja de kick is toch ook wel om veel gewicht te verplaatsen, voor mij dan. Mijn favoriete oefeningen zijn toch de traditionele squat en DL. Dat gaat allemaal wat lastig met twee dumbbells van 15kg en een kettlebell van 30.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Opzich is dat toch prima? Ik bedoel waar stopt het groeien.... je wil een functioneel gespierd lichaam hebben lijkt mij.
Oh, okequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Net 2 bakken op, sla even over
Sorry maat
Heb je nieuws?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het Daley Blind topic niet vinden.
Ben woedend
Ik zou zweren dat ik in de tijd met die hart-problemen in een Blind-topic heb gepost.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nieuws?
In WK staat nog een fantopic van hem. Kick hem anders naar VBL?
WK / Daley Blind fantopic
Ik had je geholpen inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens gewoon even viraal gegaan zie ik nu
@:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |