SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Almost Cut My Hair komt morgen pas.quote:
Sjezus, dan al?quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Almost Cut My Hair komt morgen pas.
Bij mij wel.quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze zou overgeslagen worden had jij beloofd toch peaceman?
Ja, helaas.quote:
Nee, anders had ik wel gas gegeven...quote:
Het is ook heel tragisch om hier op te stemmenquote:
Dit dus, ik kende het zelf ook niet....quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ken ook dit nummer niet overigens.
Al vind ik dat nu niet zo'n heel erg groot probleem
quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze eigenlijk niet van Ed. En dat had ook wel zo mogen blijven
Ja, dat bedacht ik mij daarna pasquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gas gegeven...
Dat is zeker waar, maar dat hoeven we op FOK! niet nog te verergeren met dergelijke TT'squote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is ook heel tragisch om hier op te stemmen
Alles digitaal jonguhquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio? Hier was het een tijdje niet te doen
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?quote:
I See Fire is best te pruimenquote:
Flow No More.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik mij daarna paszat nog in de flow van Faith No More
Wij hadden nergens last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio? Hier was het een tijdje niet te doen
Een bonus voor Ed is inderdaad wat we nodig hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gas gegeven...
Was wel op het nieuws vannacht.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een Sheeran komen...quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik rem niet voor Ed Sheeran" op n sticker op je auto
Oopsquote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bonus voor Ed is inderdaad wat we nodig hebben
Ja ik had dat ook niet zo erg gevonden. Gelukkig heb ik goeie skills in het vergeten van titels en bijbehorende nummersquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit dus, ik kende het zelf ook niet....
Dat had ik graag zo gehouden achteraf....
Die had ik vooral in mijn hoofd.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio?
#171 in de Mex2000, jawel!quote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb liever Sad Supermarket Song van Mozes and the Firstborn. Die was vanochtend bij de Snob
ging nog over het vorige nummerquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar dat hoeven we op FOK! niet nog te verergeren met dergelijke TT's
Edje Konijn...quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?
Dat is jouw superkracht Essquote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook niet zo erg gevonden. Gelukkig heb ik goeie skills in het vergeten van titels en bijbehorende nummers
Je bedoelt de afgelopen circa 3 minuten? Nee daar hadden meer mensen last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Live staat er maar 5x in, valt mee.quote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Isorden het volgende:
Staat nou elke muzikale scheet van Edje erin ofzo?
Is altijd wel even puzzelen om m te vindenquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?
Hmm een stadsgenote die totaal geen smaak heeft. Gelukkig ken ik geen Martine uit Enschede.quote:
Komt het toch nog van pasquote:
Ja, draai die nog maar een keer achterstevoren ofzo. Misschien horen we nog wat boodschappen.quote:
Met helaas ook stemrechtquote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm een stadsgenote die totaal geen smaak heeft. Gelukkig ken ik geen Martine uit Enschede.
Dat maakt het er inderdaad allemaal niet beter opquote:
Ah, Faith no morequote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt de afgelopen circa 3 minuten? Nee daar hadden meer mensen last van
quote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
JOngens komend uur gewoon een back 2 back van Muse![]()
![]()
Alleen een beetje jammer dat Madness echt verschrikkelijk isquote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Dat is Madness!quote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hier precies zo.quote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Spies het volgende:
Ik zeg het maar gewoon: ik ben een Coldplay liefhebber, maar deze hoeft er niet in.
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:
Ach gelukkig heb jij plezier. Ik kan me er niet echt boos om maken verder trouwens. Ik weet allang dat je dit soort dingen moet doorstaan tijdens de Top tegenwoordig en het kan echt nog wel een pak erger.quote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
Heerlijk, iedereen 8 minuten lang helemaal boos hier.
Die band komt later pas.quote:
Niks mis met Coldplay liefhebbersquote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Spies het volgende:
Ik zeg het maar gewoon: ik ben een Coldplay liefhebber, maar deze hoeft er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook op gestemd, maar die staat er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Tweede nummer na 13 uur, die is pas lekker.quote:
Als alles alleen maar leuk was, zou er ook weinig aan zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb jij plezier. Ik kan me er niet echt boos om maken verder trouwens. Ik weet allang dat je dit soort dingen moet doorstaan tijdens de Top tegenwoordig en het kan echt nog wel een pak erger.
Als ze er maar in staan. Gifjeslawine.quote:
Ringo Starr op de drums.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zitten er naast Chris Martin eigenlijk in Coldplay?
Pennywisequote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Snob werd laatst Bro Hymn gedraaid. Misschien die opzetten in de tussentijd
Gelukkig gaat er iemand een ontbijtje maken voor de strijder...quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb jij plezier. Ik kan me er niet echt boos om maken verder trouwens. Ik weet allang dat je dit soort dingen moet doorstaan tijdens de Top tegenwoordig en het kan echt nog wel een pak erger.
Drie man en een paardenkop...quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Goeie vraag. Er zit in ieder geval iemand met de naam Champion in.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ga ik mooi tien minuten aan (dagdromen over) mijn muze besteden.quote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Iets met vreemde vleugels?quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tweede nummer na 13 uur, die is pas lekker.
Boos worden om de muzieksmaak van een ander is behoorlijk zinloosquote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
Heerlijk, iedereen 8 minuten lang helemaal boos hier.
Ik luister tijdens het hardlopen met veel plezier naar de Mex2000, maar ja dat is toch wel even een ander kaliber natuurlijk. In de breedte vind ik de Top 2000 prima te pruimen (alleen iets minder 'spannend' dan vroeger als je kijkt naar platen die je nooit hoort)quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als alles alleen maar leuk was, zou er ook weinig aan zijn.
"Maar ik hadquote:Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Lekker met het hele gezin bij opa in de nek hijgen op de Zoom
Daar had ik het laatst ook over met mijn vader en broer, ik kan echt geen andere bandlid noemen, en ook niet voor de geest halen van dat ik iig weet hoe ze eruit zien.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
quote:
Had dat bij het eerste album, die is wel goed namelijk. Daarna overgeproduceerde meukquote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef 4-elements het volgende:
Na ´Rush of blood to the head´ ben ik eigenlijk afgehaakt bij Coldplay..
quote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
IK moet nu even aan mijn hondje denken![]()
![]()
![]()
![]()
bazenpostquote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Had dat bij het eerste album, die is wel goed namelijk. Daarna overgeproduceerde meuk
Vandaar dat het niet heel boeiend isquote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Het enige nummer dat Elvis echt zelf heeft geschreven, dat u het maar even weet
Ik las het, sterkte! Sjefke r.i.p.quote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
IK moet nu even aan mijn hondje denken![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon saai.quote:Op zondag 27 december 2020 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk? Hier vind ik ook niet veel aan.
Kijk, waardevolle nuance.quote:Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Het enige nummer dat Elvis echt zelf heeft geschreven, dat u het maar even weet
Dat mag.quote:
Dank u dank uquote:Op zondag 27 december 2020 11:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik las het, sterkte! Sjefke r.i.p.
Als dit in 2010 was opgenomen had iedereen het muzikaal behang genoemd.quote:
En ik zie KISS helemaal nietquote:
Toch nog iemand die het door heeftquote:
Een pagina terug ook al!quote:Op zondag 27 december 2020 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig is het Love me Tinder
Ik moest zelf lachen om Teunselteun in the rainquote:Op zondag 27 december 2020 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het door heeft
Godver, ik heb zulke grapjes gemistquote:
Dit!quote:Op zondag 27 december 2020 11:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze moet wel een Fok referentie plaatsen natuurlijk
I'm here all week! (alleen morgen niet want dan moet ik helaas nog ff werkenquote:Op zondag 27 december 2020 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Godver, ik heb zulke grapjes gemist
Jaaaaaaa deze ook!quote:Op zondag 27 december 2020 11:48 schreef Isorden het volgende:
GUITAR HERO 3 GENOT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
2,8 kilometer. Goed genoeg voor een 8 als cijfer.quote:
Ugh, die bliepjesquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem leuker dan zijn broer Bradley
En zijn zusje Mini.quote:Op zondag 27 december 2020 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem leuker dan zijn broer Bradley
Dat is de shuttle run testquote:
Jaaa, gespot.quote:
Dat was voordat School Out ging, neem ik aan?quote:Op zondag 27 december 2020 11:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
2,8 kilometer. Goed genoeg voor een 8 als cijfer.
Ohjaquote:
Viesdikquote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coopertest, daarop ben ik ooit bijna blijven zitten. Had m niet gehaald in eerste instantie. Wist niet dat je op gym kon blijven zitten
Ja als je daarop blijft zitten snap ik wel dat je een onvoldoende krijgt.quote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coopertest, daarop ben ik ooit bijna blijven zitten. Had m niet gehaald in eerste instantie. Wist niet dat je op gym kon blijven zitten
3000 m minstensquote:
Haha allesbehalve. Maar gewoon niet te motiveren voor dit soort ongeinquote:
Ik ook, bar slecht was ik er in. Zodra ik wist dat ik net een voldoende had bij die test kapte ik er mee en ging ik half huilend, volop hijgend langs de kant bijkomen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom moest je de trein halen?quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Epic gemist omdat ik de trein moest halen
Precies, komt allemaal goedquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, bar slecht was ik er in. Zodra ik wist dat ik net een voldoende had bij die test kapte ik er mee en ging ik half huilend, volop hijgend langs de kant bijkomen.
Ondertussen wel 2 keer een halve marathon gelopen dus uiteindelijk is het goedgekomen.
Ja leuk Bartquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Het volgende nummer gaat over neuken.
Haha ja snap ik, kansloos ook gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha allesbehalve. Maar gewoon niet te motiveren voor dit soort ongein
is dat niet zowat 50% van muziek uiteindelijk?quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
... hevig ontluisterd ga ik eens goed luisteren!quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Nou nou nou...over samen intiem doenquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Omdat ik naar huis ga vanaf mijn vriendin om daar top 2000 te luisteren.quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef essnhills het volgende:
W
[..]
Waarom moest je de trein halen?
Ohja superduidelijk bewijs ditquote:
true, maar soms ligt het er wat dikker bovenopquote:Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is dat niet zowat 50% van muziek uiteindelijk?
Ik ben best trots op mijn skills om geen goede printscreen te maken.quote:
heeft ie geen bezem?quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat Peter R de vloer ermee aanveegt
Toen wel. Nu is 1000m al een uitdaging denk ikquote:
Dit!quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die hun baby prostitueren voor dit soort ongein
Al die tijd lag je op je vriendinquote:Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik naar huis ga vanaf mijn vriendin om daar top 2000 te luisteren.
Oh, ik dacht dat wij de vloer aanveegden met Peter Rquote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat Peter R de vloer ermee aanveegt
using zijn sledgehammer...quote:
Hij is wel gestegenquote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeg inderdaad. Al stond die nooit extreem hoog.
quote:
Dat krijg je als je dat met een hamertje van hamertje tik doet. Sledgehammer moet je hebbenquote:
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.quote:
ach, onderop liggen kan ook leuk zijn.quote:
Vind dit eigenlijk de leukste van Peter Gabriel. Het publiek heeft anders beslist.quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeg inderdaad. Al stond die nooit extreem hoog.
Ik mis toch de ongemakkelijke bejaarden die net niet bewegen maar toch weer wel. En uitbundig dansende ouders met ongemakkelijk kijkende kinderen erbij. En Iron Maiden manquote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind al die Zoomschermen toch leuker dan de mensen in het café
Ik mocht niet kijkenquote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind al die Zoomschermen toch leuker dan de mensen in het café
Dit is mij niet opgevallen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.
Die van hamertje tik is zo licht die valt omhoog.quote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je als je dat met een hamertje van hamertje tik doet. Sledgehammer moet je hebben
Spotten met Parkisonquote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mis toch de ongemakkelijke bejaarden die net niet bewegen maar toch weer wel. En uitbundig dansende ouders met ongemakkelijk kijkende kinderen erbij. En Iron Maiden man
... Da's wat swingers veelal doen: neuken.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef Kopiko het volgende:
SLEDGEHAMMERTJE TIK TOK
Ai, geklopt door @:essnhills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |