Oopsquote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bonus voor Ed is inderdaad wat we nodig hebben
Ja ik had dat ook niet zo erg gevonden. Gelukkig heb ik goeie skills in het vergeten van titels en bijbehorende nummersquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit dus, ik kende het zelf ook niet....
Dat had ik graag zo gehouden achteraf....
Die had ik vooral in mijn hoofd.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio?
#171 in de Mex2000, jawel!quote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb liever Sad Supermarket Song van Mozes and the Firstborn. Die was vanochtend bij de Snob
ging nog over het vorige nummerquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar dat hoeven we op FOK! niet nog te verergeren met dergelijke TT's
Edje Konijn...quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?
Dat is jouw superkracht Essquote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook niet zo erg gevonden. Gelukkig heb ik goeie skills in het vergeten van titels en bijbehorende nummers
Je bedoelt de afgelopen circa 3 minuten? Nee daar hadden meer mensen last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio? Hier was het een tijdje niet te doen
Live staat er maar 5x in, valt mee.quote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Isorden het volgende:
Staat nou elke muzikale scheet van Edje erin ofzo?
Is altijd wel even puzzelen om m te vindenquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?
Hmm een stadsgenote die totaal geen smaak heeft. Gelukkig ken ik geen Martine uit Enschede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |