Het is ook heel tragisch om hier op te stemmenquote:
Dit dus, ik kende het zelf ook niet....quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ken ook dit nummer niet overigens.
Al vind ik dat nu niet zo'n heel erg groot probleem
quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze eigenlijk niet van Ed. En dat had ook wel zo mogen blijven
Ja, dat bedacht ik mij daarna pasquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gas gegeven...
Dat is zeker waar, maar dat hoeven we op FOK! niet nog te verergeren met dergelijke TT'squote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is ook heel tragisch om hier op te stemmen
Alles digitaal jonguhquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio? Hier was het een tijdje niet te doen
Misschien Fokkers die bij Ed de Goeij in de buurt wonen?quote:
I See Fire is best te pruimenquote:
Flow No More.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik mij daarna paszat nog in de flow van Faith No More
Wij hadden nergens last vanquote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Morning, hadden jullie ook storingen op de radio? Hier was het een tijdje niet te doen
Een bonus voor Ed is inderdaad wat we nodig hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gas gegeven...
Was wel op het nieuws vannacht.quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Kanaroe het volgende:
Wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een Sheeran komen...quote:Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik rem niet voor Ed Sheeran" op n sticker op je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |