Die band komt later pas.quote:
Niks mis met Coldplay liefhebbersquote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Spies het volgende:
Ik zeg het maar gewoon: ik ben een Coldplay liefhebber, maar deze hoeft er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook op gestemd, maar die staat er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Tweede nummer na 13 uur, die is pas lekker.quote:
Als alles alleen maar leuk was, zou er ook weinig aan zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb jij plezier. Ik kan me er niet echt boos om maken verder trouwens. Ik weet allang dat je dit soort dingen moet doorstaan tijdens de Top tegenwoordig en het kan echt nog wel een pak erger.
Als ze er maar in staan. Gifjeslawine.quote:
Ringo Starr op de drums.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zitten er naast Chris Martin eigenlijk in Coldplay?
Pennywisequote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Snob werd laatst Bro Hymn gedraaid. Misschien die opzetten in de tussentijd
Gelukkig gaat er iemand een ontbijtje maken voor de strijder...quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb jij plezier. Ik kan me er niet echt boos om maken verder trouwens. Ik weet allang dat je dit soort dingen moet doorstaan tijdens de Top tegenwoordig en het kan echt nog wel een pak erger.
Drie man en een paardenkop...quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Goeie vraag. Er zit in ieder geval iemand met de naam Champion in.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ga ik mooi tien minuten aan (dagdromen over) mijn muze besteden.quote:Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
JOngens komend uur gewoon een back 2 back van Muse![]()
![]()
Iets met vreemde vleugels?quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tweede nummer na 13 uur, die is pas lekker.
Boos worden om de muzieksmaak van een ander is behoorlijk zinloosquote:Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
Heerlijk, iedereen 8 minuten lang helemaal boos hier.
Ik luister tijdens het hardlopen met veel plezier naar de Mex2000, maar ja dat is toch wel even een ander kaliber natuurlijk. In de breedte vind ik de Top 2000 prima te pruimen (alleen iets minder 'spannend' dan vroeger als je kijkt naar platen die je nooit hoort)quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als alles alleen maar leuk was, zou er ook weinig aan zijn.
"Maar ik hadquote:Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Lekker met het hele gezin bij opa in de nek hijgen op de Zoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |