SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nog steeds beter dan Marcoquote:Op zondag 27 december 2020 10:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit kan me een ban opleveren maar ik doe het toch
Ik denk toch dat ik de origineel van Alicia Keys.quote:
Was ik de laatste?quote:
Of toch beter die van Henley Donquote:Op zondag 27 december 2020 10:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik de origineel van Alicia Keys.
wil er ooit wel heen, hoewel ik niet per se van de drukke steden benquote:
Zeven keer geweest, nu alweer zin in de achtste.quote:Op zondag 27 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wil er ooit wel heen, hoewel ik niet per se van de drukke steden ben
Teveel in de ban van Snuitje. Dan krijg je dat.quote:
Wat een stem had die oude maffia baas tochquote:
Ik heb dat met Berlijn, al 3 keer bezocht en het wordt zeker niet mn laatste keerquote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeven keer geweest nu, nu alweer zin in de achtste.
Ik ook niet, maar dit is zo anders dan andere steden. On Amerikaans ook, bizar. En een grote filmset. Ook nog een helikopter Tour over de stad gedaan, toen voelde me ik wel tof. 2 jaar ervoor was 9-11, zag je die gaten waar die torens stonden, ook indrukwekkendquote:Op zondag 27 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wil er ooit wel heen, hoewel ik niet per se van de drukke steden ben
Blame China.quote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
Dankzij Corona niet naar New York gekund. Bedankt nog!
ik niet naar Nicequote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
Alstublieftquote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:
Jongens, kom op zegquote:
Berlijn ben ik een paar jaar geleden in mijn eentje geweest, erg toffe stad inderdaad! Mooi, indrukwekkend, lelijk ook.quote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat met Berlijn, al 3 keer bezocht en het wordt zeker niet mn laatste keer
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Live-album nog meegepikt?quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Ik denk niet dat ik het ooit zal snappen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb War on Drugs oas dit jaar leren waarderen.
Nou ja, beter laat dan nooit.
Juistquote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean in between en Under the Pressure vind ik nog beter maar deze is tegenwoordig mijn #3quote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.
Vooral de hoeveelheid waarmee ze in de lijst staan. Wat is het, 5 nummers?quote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel bijzonder dat wod al in de lijst staat als je ziet hoe lang sommige indierockplaten erover hebben gedaan
dat vind ik ergens ook wel het mooie aan de stad, het heeft veel contrasten, ook in het opzicht van de DDR restanten. Geeft de stad wat meer karakter. Hoewel sommig delen van Oost Berlijn wel erg depressief zijnquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Berlijn ben ik een paar jaar geleden in mijn eentje geweest, erg toffe stad inderdaad! Mooi, indrukwekkend, lelijk ook.
Ik misschien volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb War on Drugs oas dit jaar leren waarderen.
Nou ja, beter laat dan nooit.
misschien toch door het classic rock laagje dat er wel aan zitquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel bijzonder dat wod al in de lijst staat als je ziet hoe lang sommige indierockplaten erover hebben gedaan
Je moet er misschien wel een beetje voor gaan zitten. Ik weet nietquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit zal snappen.
Mark Knopper had het ook kunnen maken inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
misschien toch door het classic rock laagje dat er wel aan zit
Omdat ze gewoon een paar niveaus hoger zijn dan de rest van de bands.quote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de hoeveelheid waarmee ze in de lijst staan. Wat is het, 5 nummers?
Oja, absoluut niet slecht, beetje nietszeggend alleenquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, het kabbelt lekker voort. Er staan slechtere nummers in de lijst
dat hadden wij al in de gaten ja.quote:
Dit ja. Alles lijkt op elkaar. Beetje gezemel. Maar goed, ik ontken ook niet dat mijn smaak vaak mijlenver van de rest hier af ligt.quote:
Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand vergeleek dit vorig jaar in deze reeks met Dire Straits, sindsdien hoor ik WoD met de stem van Mark Knopfler
MArk vind ik toch wel een stukje beter. Kan ook wat leuker op zijn gitaar pingelen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand vergeleek dit vorig jaar in deze reeks met Dire Straits, sindsdien hoor ik WoD met de stem van Mark Knopfler
gehoorapparaten zijn tegenwoordig gewoon te koopquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.
Ik vind dit ook wel, maar ik ga er op de een of andere manier toch wel goed op.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Alles lijkt op elkaar. Beetje gezemel. Maar goed, ik ontken ook niet dat mijn smaak vaak mijlenver van de rest hier af ligt.
Ik zit er al drie jaar steeds een beetje voor en dan word ik na een minuut al ongeduldig omdat er maar doorjammert.quote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet er misschien wel een beetje voor gaan zitten. Ik weet niet
Dan klinkt het al beterquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
De gelijkenis bedoel ik.quote:Op zondag 27 december 2020 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
gehoorapparaten zijn tegenwoordig gewoon te koop
Tijd voor iets anders danquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.
Mark heeft een toch wel wat zwaardere (zang)stem anders.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijnquote:Op zondag 27 december 2020 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er al drie jaar steeds een beetje voor en dan word ik na een minuut al ongeduldig omdat er maar doorjammert.
quote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijn
en die komt dit jaar op een kut tijdstipquote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijn
quote:
1 Januariquote:
Dat is juist het lekkere aan TWODquote:
Met de kans dat ik in herhaling val....quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Run through the jungle er niet in?
Verschillendquote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Isorden het volgende:
Hoe spreekt de moeder van Rob Stenders dit ook alweer uit?
Dat inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind CCR wel leuk en zo.. maar hier geldt ook voor dat er vier keer hetzelfde nummer in de lijst staat
Omdat men er niet genoeg op gestemd heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Run through the jungle er niet in?
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met de kans dat ik in herhaling val....
Nederland is een smakeloos land.
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaaktquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind CCR wel leuk en zo.. maar hier geldt ook voor dat er vier keer hetzelfde nummer in de lijst staat
Als ik tegen iemand praat over m’n vader en ik kan tegen die persoon niet “ons pap” zeggen omdat het RARE MENSEN zijn dan krijg ik “mijn vader” amper fatsoenlijk uitgesproken, ik zeg het dan haast op zo’n Gooisch Kinderen voor Kinderen toontje.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vader. Of zoals alle Brabo's zeggen 'ons pap'
Is er gelukkig ook ruimte voor betere muziekquote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
en die komt dit jaar op een kut tijdstip
waarvan er 1 dus gewoon niet erin staat.quote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaakt
Dat is echt nog minder grappig dan Carolien.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Isorden het volgende:
Hoe spreekt de moeder van Rob Stenders dit ook alweer uit?
We zeggen het over Coldplay, maar het mag over CCR ook zeker gezegd wordenquote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaakt
Ik had (en heb nog steeds) Chronicles. Al die nummers kan ik dromen. Verder ken ik niet zoveel CCR. MAar volgens mij hebben ze ook niet veel meer. Ja Midnight Special, maar sinds Drukwerk kan ik daar niet meer naar luisteren.quote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijke plaat dit![]()
![]()
CCR heb ik vroeger wel redelijk grijs gedraaid.
TarantinoGodquote:
Annie of Carola?quote:
Zijn in dat opzicht ook een tikkeltje overrated op dit forum. Maar goed, een nummer van ze is altijd welkom als het langskomtquote:Op zondag 27 december 2020 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zeggen het over Coldplay, maar het mag over CCR ook zeker gezegd worden
Niet verwachtquote:
Allemaal in Jort Kelder outfit?quote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
waar staat ie bij jou dan?quote:
Euh...ok...quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zo’n kater die niet met koffie weggespoeld kan worden.
Ik ga me zo maar even onder laten spuiten door Bella
Jort Kelderquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Gewoon stijlvolquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Dat heb je zelf in de handquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'
Ik ontwijk Bella vandaag.. blijf lekker binnen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zo’n kater die niet met koffie weggespoeld kan worden.
Ik ga me zo maar even onder laten spuiten door Bella
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummerquote:
Daarna spuugde je je stropdas onder?quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
ja zo heb ik deze week ook al nummers gehoord die wel in mijn longlist staan, maar niet in mijn top 1000.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummer
Ik kwam laatst nog foto's tegen van mijn opa, in pak, op het strandquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
ik vind dit een mindere post van jou.quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een mindere van The Rolling Stones
Haha! Nice!quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
Wilde net iets soortgelijks zeggenquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een mindere van The Rolling Stones
Dit nietszeggend vindenquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat er zo geweldig is aan de stones. Hebben best een paar goeie nummers maar ook zoveel nietszeggende platen als deze.
Ik moet mijn longlist af en toe vaker aanpassen met nummers waarvan ik denk 'toch wel lekker'. Zo wordt ie ieder jaar wat completer.quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zo heb ik deze week ook al nummers gehoord die wel in mijn longlist staan, maar niet in mijn top 1000.
qftquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat er zo geweldig is aan de stones. Hebben best een paar goeie nummers maar ook zoveel nietszeggende platen als deze.
Ha ja, ik van mijn oom, precies net zo.quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog foto's tegen van mijn opa, in pak, op het strand
quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit een mindere post van jou.
ja en het kiezen elk jaar moeilijkerquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn longlist af en toe vaker aanpassen met nummers waarvan ik denk 'toch wel lekker'. Zo wordt ie ieder jaar wat completer.
Copy/paste. Het is me niet gelukt om de foto op tijd in de OP te zetten.quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorzie een 'drie topics terug, 1e pagina' opmerking in het volgende deel
dat werd ook tijd!quote:
Jup, dit jaar paste er al niet 1 liedje van Kensington inquote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en het kiezen elk jaar moeilijker
Nog steeds beter dan de helft van wat er in de lijst staatquote:
Ook dat is waarquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de helft van wat er in de lijst staat
tja dat zijn van die zware offersquote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dit jaar paste er al niet 1 liedje van Kensington in
Riskquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment voor een teatopic: "Wat is jouw favoriete spel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Geoguessrquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind deze post wel redelijkquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:53 schreef Berkery het volgende:
Dat zijn al 4 Doors dit uurHeerlijk gifje dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn al 4 Doors dit uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dit jaar veel Crystal Palace gespeeld, maar in het algemeen denk ik dat mijn favoriete spel toch Le Havre isquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
en gevaarlijker voor Supermanquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons, vannacht tussen 0:00 - 02:00 shotjesgames met van Inkel!
Iedere keer als die legendarisch zegt > shotje!
Bij van Inkel heb ik sowieso drank nodig om hem te verdragen...quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons, vannacht tussen 0:00 - 02:00 shotjesgames met van Inkel!
112 kan alvast gebeld worden.quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat is dan ook zo'n plaat die je stiekem lekker hard kunt meeschreeuwenquote:
Dat zijn al 4 Doors dit uurdat zijn er 3 teveel in dit geval....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qwixx, kort maar krachtigquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Eenschquote:
ja, sukkels.quote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit de enige band was die op de inauguratie van Trump wilde spelen?
ik drink dus niet meer, maar dit gaat lachen worden om mee te makenquote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
iets met liedjes en dat Nederland een smakeloos land is.quote:
Je bent in ieder geval al regelmatig aangehaald als mensen weer eens een nummer niet dachten te kennen dit jaarquote:
Hoeft niet stiekem hoorquote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo'n plaat die je stiekem lekker hard kunt meeschreeuwen
Jepquote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit de enige band was die op de inauguratie van Trump wilde spelen?
Klinkt als gebruikelijke shizzlequote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets met liedjes en dat Nederland een smakeloos land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |