Concessies aan je slaap vriendquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Prima, wel dubbele stemplaatgenot gemist vanacht...
Ha Scorp! Zeker, lekker tegen mijn vriendin aangekropen vannacht nadat we de Top2000 de hele avond hebben gekeken met een echt haardvuurtje aanquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning fokkieslekker geslapen allemaal?
Mogguh!quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning fokkieslekker geslapen allemaal?
Meest verschrikkelijke nummer van de laatste jarenquote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs die vind ik minder erg dan dit. Ik vind alleen Mooi, Dochters en Afscheid Nemen Bestaat Niet erger denk ik
quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat Snuitje er niet in staat.
Ik concludeer hieruit dat ik erg blij ben dat ik niet weet wie Snuitje is.quote:
Beetje koppijn van de drank gisteravond, verder prima! Beetje bijgeslapenquote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedemorgenEn ja, heerlijk geslapen. Jij ook?
Juiste conclusie.quote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ik concludeer hieruit dat ik erg blij ben dat ik niet weet wie Snuitje is.
Wim Kieftquote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Heb liever snuitje erin dan meuk als “hoe het danst”quote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Cr7?quote:Op zondag 27 december 2020 10:30 schreef Zorro het volgende:
Ik kende dit van CCR.
Vond het toen al het minste van ze.
Toch hoor ik liever CCR.
De eerste die ik kan afstrepen moet nog komenquote:Op zondag 27 december 2020 10:26 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna straks weer stemlijstgenot gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |