Eens, swingende blues rock at its finest,quote:Op zondag 27 december 2020 10:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit soort genot wordt echt niet meer gemaakt
Allemaal te braaf.quote:Op zondag 27 december 2020 10:20 schreef Evenstar het volgende:
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 27 december 2020 10:20 schreef Evenstar het volgende:
En dat ideaal hebben ze bij dat wanstaltige In the army now weer laten varen?quote:Op zondag 27 december 2020 10:21 schreef Zorro het volgende:
Leuk feitje:
Status Quo is de bluesrock gaan maken ipv popdeuntjes omdat ze The Doors zagen met dit nummer en dat veel gaver vonden.
Ik ook. En later bij een popquiz zijn graf niet herkendquote:Op zondag 27 december 2020 10:21 schreef alopio het volgende:
Ben uit in Parijs bij zn graf geweest...komt wel dichtbij nu
Ze hebben de afslag al veel eerder gemist ergens.quote:Op zondag 27 december 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat ideaal hebben ze bij dat wanstaltige In the army now weer laten varen?
quote:Op zondag 27 december 2020 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. En later bij een popquiz zijn graf niet herkend
Dan deden de Doors dat wel beter.quote:Op zondag 27 december 2020 10:21 schreef Zorro het volgende:
Leuk feitje:
Status Quo is de bluesrock gaan maken ipv popdeuntjes omdat ze The Doors zagen met dit nummer en dat veel gaver vonden.
Komt natuurlijk omdat allerlei mensen het toen volgekliederd hadden.quote:
Dan hadden we mooi Marco kunnen skippenquote:Op zondag 27 december 2020 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer had van mij echt 10 minuten lang mogen duren, bohh
Dat graf is ook vaak van vorm veranderd, hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. En later bij een popquiz zijn graf niet herkend
Ja vastquote:Op zondag 27 december 2020 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat allerlei mensen het toen volgekliederd hadden.
Is mij allemaal om het even hoor... allemaal net zulke baggerquote:Op zondag 27 december 2020 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Om positief te blijven, hij heeft nog slechtere nummers gemaakt
Ik vind er echt maar heel weinig slechter van Borsatan in de lijst staan..quote:Op zondag 27 december 2020 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Om positief te blijven, hij heeft nog slechtere nummers gemaakt
Die pizza van hem is wel oke.quote:Op zondag 27 december 2020 10:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is mij allemaal om het even hoor... allemaal net zulke bagger
Hor Het Danstquote:Op zondag 27 december 2020 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind er echt maar heel weinig slechter van Borsatan in de lijst staan..
Goed idee, ik zeg doenquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Zorro het volgende:
Kan Hennie Huisman niet achteraf nog worden aangeklaagd voor ellende als Borsato en Joling?
Ja maar dan komt Snuitje erinquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Zorro het volgende:
Kan Hennie Huisman niet achteraf nog worden aangeklaagd voor ellende als Borsato en Joling?
Wees blij dat Snuitje er niet in staat.quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Zorro het volgende:
Prima, wel dubbele stemplaatgenot gemist vanacht...quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning fokkieslekker geslapen allemaal?
prima mien jong, goeiemorgenquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zelfs die vind ik minder erg dan dit. Ik vind alleen Mooi, Dochters en Afscheid Nemen Bestaat Niet erger denk ikquote:
Heerlijk jij ookquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Concessies aan je slaap vriendquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Prima, wel dubbele stemplaatgenot gemist vanacht...
Ha Scorp! Zeker, lekker tegen mijn vriendin aangekropen vannacht nadat we de Top2000 de hele avond hebben gekeken met een echt haardvuurtje aanquote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogguh!quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meest verschrikkelijke nummer van de laatste jarenquote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs die vind ik minder erg dan dit. Ik vind alleen Mooi, Dochters en Afscheid Nemen Bestaat Niet erger denk ik
quote:Op zondag 27 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat Snuitje er niet in staat.
Ik concludeer hieruit dat ik erg blij ben dat ik niet weet wie Snuitje is.quote:
Beetje koppijn van de drank gisteravond, verder prima! Beetje bijgeslapenquote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedemorgenEn ja, heerlijk geslapen. Jij ook?
Juiste conclusie.quote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ik concludeer hieruit dat ik erg blij ben dat ik niet weet wie Snuitje is.
Wim Kieftquote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Heb liever snuitje erin dan meuk als “hoe het danst”quote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Cr7?quote:Op zondag 27 december 2020 10:30 schreef Zorro het volgende:
Ik kende dit van CCR.
Vond het toen al het minste van ze.
Toch hoor ik liever CCR.
De eerste die ik kan afstrepen moet nog komenquote:Op zondag 27 december 2020 10:26 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna straks weer stemlijstgenot gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |