Jort Kelderquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Gewoon stijlvolquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Dat heb je zelf in de handquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'
Ik ontwijk Bella vandaag.. blijf lekker binnen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zo’n kater die niet met koffie weggespoeld kan worden.
Ik ga me zo maar even onder laten spuiten door Bella
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummerquote:
Daarna spuugde je je stropdas onder?quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
ja zo heb ik deze week ook al nummers gehoord die wel in mijn longlist staan, maar niet in mijn top 1000.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummer
Ik kwam laatst nog foto's tegen van mijn opa, in pak, op het strandquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |