Dat inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind CCR wel leuk en zo.. maar hier geldt ook voor dat er vier keer hetzelfde nummer in de lijst staat
Omdat men er niet genoeg op gestemd heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Run through the jungle er niet in?
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met de kans dat ik in herhaling val....
Nederland is een smakeloos land.
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaaktquote:Op zondag 27 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind CCR wel leuk en zo.. maar hier geldt ook voor dat er vier keer hetzelfde nummer in de lijst staat
Als ik tegen iemand praat over m’n vader en ik kan tegen die persoon niet “ons pap” zeggen omdat het RARE MENSEN zijn dan krijg ik “mijn vader” amper fatsoenlijk uitgesproken, ik zeg het dan haast op zo’n Gooisch Kinderen voor Kinderen toontje.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vader. Of zoals alle Brabo's zeggen 'ons pap'
Is er gelukkig ook ruimte voor betere muziekquote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
en die komt dit jaar op een kut tijdstip
waarvan er 1 dus gewoon niet erin staat.quote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaakt
Dat is echt nog minder grappig dan Carolien.quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Isorden het volgende:
Hoe spreekt de moeder van Rob Stenders dit ook alweer uit?
We zeggen het over Coldplay, maar het mag over CCR ook zeker gezegd wordenquote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het soms iets te veel van hetzelfde is. Ben niet helemaal weg van alles wat ze gemaakt hebben maar ze hebben ook genoeg genotsplaten gemaakt
Ik had (en heb nog steeds) Chronicles. Al die nummers kan ik dromen. Verder ken ik niet zoveel CCR. MAar volgens mij hebben ze ook niet veel meer. Ja Midnight Special, maar sinds Drukwerk kan ik daar niet meer naar luisteren.quote:Op zondag 27 december 2020 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijke plaat dit![]()
![]()
CCR heb ik vroeger wel redelijk grijs gedraaid.
TarantinoGodquote:
Annie of Carola?quote:
Zijn in dat opzicht ook een tikkeltje overrated op dit forum. Maar goed, een nummer van ze is altijd welkom als het langskomtquote:Op zondag 27 december 2020 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zeggen het over Coldplay, maar het mag over CCR ook zeker gezegd worden
Niet verwachtquote:
Allemaal in Jort Kelder outfit?quote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
waar staat ie bij jou dan?quote:
Euh...ok...quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zo’n kater die niet met koffie weggespoeld kan worden.
Ik ga me zo maar even onder laten spuiten door Bella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |