Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand vergeleek dit vorig jaar in deze reeks met Dire Straits, sindsdien hoor ik WoD met de stem van Mark Knopfler
MArk vind ik toch wel een stukje beter. Kan ook wat leuker op zijn gitaar pingelen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand vergeleek dit vorig jaar in deze reeks met Dire Straits, sindsdien hoor ik WoD met de stem van Mark Knopfler
gehoorapparaten zijn tegenwoordig gewoon te koopquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.
Ik vind dit ook wel, maar ik ga er op de een of andere manier toch wel goed op.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Alles lijkt op elkaar. Beetje gezemel. Maar goed, ik ontken ook niet dat mijn smaak vaak mijlenver van de rest hier af ligt.
Ik zit er al drie jaar steeds een beetje voor en dan word ik na een minuut al ongeduldig omdat er maar doorjammert.quote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet er misschien wel een beetje voor gaan zitten. Ik weet niet
Dan klinkt het al beterquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
De gelijkenis bedoel ik.quote:Op zondag 27 december 2020 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
gehoorapparaten zijn tegenwoordig gewoon te koop
Tijd voor iets anders danquote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zijn, ik hoor het al zeven jaar lang.
Mark heeft een toch wel wat zwaardere (zang)stem anders.quote:Op zondag 27 december 2020 10:39 schreef Berkery het volgende:
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijnquote:Op zondag 27 december 2020 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er al drie jaar steeds een beetje voor en dan word ik na een minuut al ongeduldig omdat er maar doorjammert.
quote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijn
en die komt dit jaar op een kut tijdstipquote:Op zondag 27 december 2020 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles kan Marianne Rosenberg zijn
quote:
1 Januariquote:
Dat is juist het lekkere aan TWODquote:
Met de kans dat ik in herhaling val....quote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Run through the jungle er niet in?
Verschillendquote:Op zondag 27 december 2020 10:42 schreef Isorden het volgende:
Hoe spreekt de moeder van Rob Stenders dit ook alweer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |