Alstublieftquote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
Dankzij Corona niet naar New York gekund. Bedankt nog!
quote:
quote:
Jongens, kom op zegquote:
Berlijn ben ik een paar jaar geleden in mijn eentje geweest, erg toffe stad inderdaad! Mooi, indrukwekkend, lelijk ook.quote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat met Berlijn, al 3 keer bezocht en het wordt zeker niet mn laatste keer
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Live-album nog meegepikt?quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Ik denk niet dat ik het ooit zal snappen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb War on Drugs oas dit jaar leren waarderen.
Nou ja, beter laat dan nooit.
Juistquote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean in between en Under the Pressure vind ik nog beter maar deze is tegenwoordig mijn #3quote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.
Vooral de hoeveelheid waarmee ze in de lijst staan. Wat is het, 5 nummers?quote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel bijzonder dat wod al in de lijst staat als je ziet hoe lang sommige indierockplaten erover hebben gedaan
dat vind ik ergens ook wel het mooie aan de stad, het heeft veel contrasten, ook in het opzicht van de DDR restanten. Geeft de stad wat meer karakter. Hoewel sommig delen van Oost Berlijn wel erg depressief zijnquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Berlijn ben ik een paar jaar geleden in mijn eentje geweest, erg toffe stad inderdaad! Mooi, indrukwekkend, lelijk ook.
Ik misschien volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb War on Drugs oas dit jaar leren waarderen.
Nou ja, beter laat dan nooit.
misschien toch door het classic rock laagje dat er wel aan zitquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel bijzonder dat wod al in de lijst staat als je ziet hoe lang sommige indierockplaten erover hebben gedaan
Je moet er misschien wel een beetje voor gaan zitten. Ik weet nietquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit zal snappen.
Mark Knopper had het ook kunnen maken inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
misschien toch door het classic rock laagje dat er wel aan zit
Omdat ze gewoon een paar niveaus hoger zijn dan de rest van de bands.quote:Op zondag 27 december 2020 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de hoeveelheid waarmee ze in de lijst staan. Wat is het, 5 nummers?
Oja, absoluut niet slecht, beetje nietszeggend alleenquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, het kabbelt lekker voort. Er staan slechtere nummers in de lijst
dat hadden wij al in de gaten ja.quote:
Dit ja. Alles lijkt op elkaar. Beetje gezemel. Maar goed, ik ontken ook niet dat mijn smaak vaak mijlenver van de rest hier af ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |