Wat een stem had die oude maffia baas tochquote:
Ik heb dat met Berlijn, al 3 keer bezocht en het wordt zeker niet mn laatste keerquote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeven keer geweest nu, nu alweer zin in de achtste.
Ik ook niet, maar dit is zo anders dan andere steden. On Amerikaans ook, bizar. En een grote filmset. Ook nog een helikopter Tour over de stad gedaan, toen voelde me ik wel tof. 2 jaar ervoor was 9-11, zag je die gaten waar die torens stonden, ook indrukwekkendquote:Op zondag 27 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wil er ooit wel heen, hoewel ik niet per se van de drukke steden ben
Blame China.quote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
Dankzij Corona niet naar New York gekund. Bedankt nog!
ik niet naar Nicequote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
Alstublieftquote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:
Jongens, kom op zegquote:
Berlijn ben ik een paar jaar geleden in mijn eentje geweest, erg toffe stad inderdaad! Mooi, indrukwekkend, lelijk ook.quote:Op zondag 27 december 2020 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat met Berlijn, al 3 keer bezocht en het wordt zeker niet mn laatste keer
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Live-album nog meegepikt?quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een warm bad. Dit is langzaam een van mijn favorieten van WoD aan het worden. Met dat soezende gitaartje aan het eind.
Ik denk niet dat ik het ooit zal snappen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb War on Drugs oas dit jaar leren waarderen.
Nou ja, beter laat dan nooit.
Juistquote:Op zondag 27 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean in between en Under the Pressure vind ik nog beter maar deze is tegenwoordig mijn #3quote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Under the pressure toch stukken mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |