Jort Kelderquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Gewoon stijlvolquote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal in Jort Kelder outfit?
Dat heb je zelf in de handquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de lijst, dit valt bij mij in de categorie 'te vaak gehoord in reclame/op veronica'
Ik ontwijk Bella vandaag.. blijf lekker binnen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zo’n kater die niet met koffie weggespoeld kan worden.
Ik ga me zo maar even onder laten spuiten door Bella
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummerquote:
Daarna spuugde je je stropdas onder?quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn geval. Afgelopen nacht, vijf voor drie?
ja zo heb ik deze week ook al nummers gehoord die wel in mijn longlist staan, maar niet in mijn top 1000.quote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem wel eens longlisten, is toch best een lekker nummer
Ik kwam laatst nog foto's tegen van mijn opa, in pak, op het strandquote:Op zondag 27 december 2020 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij mannen, ons standaard zo kleedde...
ik vind dit een mindere post van jou.quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een mindere van The Rolling Stones
Haha! Nice!quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
Wilde net iets soortgelijks zeggenquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een mindere van The Rolling Stones
Dit nietszeggend vindenquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat er zo geweldig is aan de stones. Hebben best een paar goeie nummers maar ook zoveel nietszeggende platen als deze.
Ik moet mijn longlist af en toe vaker aanpassen met nummers waarvan ik denk 'toch wel lekker'. Zo wordt ie ieder jaar wat completer.quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zo heb ik deze week ook al nummers gehoord die wel in mijn longlist staan, maar niet in mijn top 1000.
qftquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat er zo geweldig is aan de stones. Hebben best een paar goeie nummers maar ook zoveel nietszeggende platen als deze.
Ha ja, ik van mijn oom, precies net zo.quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog foto's tegen van mijn opa, in pak, op het strand
quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit een mindere post van jou.
ja en het kiezen elk jaar moeilijkerquote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn longlist af en toe vaker aanpassen met nummers waarvan ik denk 'toch wel lekker'. Zo wordt ie ieder jaar wat completer.
Copy/paste. Het is me niet gelukt om de foto op tijd in de OP te zetten.quote:Op zondag 27 december 2020 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorzie een 'drie topics terug, 1e pagina' opmerking in het volgende deel
dat werd ook tijd!quote:
Jup, dit jaar paste er al niet 1 liedje van Kensington inquote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en het kiezen elk jaar moeilijker
Nog steeds beter dan de helft van wat er in de lijst staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |