Ook dat is waarquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de helft van wat er in de lijst staat
tja dat zijn van die zware offersquote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dit jaar paste er al niet 1 liedje van Kensington in
Riskquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment voor een teatopic: "Wat is jouw favoriete spel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Geoguessrquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind deze post wel redelijkquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:53 schreef Berkery het volgende:
Dat zijn al 4 Doors dit uurHeerlijk gifje dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn al 4 Doors dit uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dit jaar veel Crystal Palace gespeeld, maar in het algemeen denk ik dat mijn favoriete spel toch Le Havre isquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
en gevaarlijker voor Supermanquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons, vannacht tussen 0:00 - 02:00 shotjesgames met van Inkel!
Iedere keer als die legendarisch zegt > shotje!
Bij van Inkel heb ik sowieso drank nodig om hem te verdragen...quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons, vannacht tussen 0:00 - 02:00 shotjesgames met van Inkel!
112 kan alvast gebeld worden.quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat is dan ook zo'n plaat die je stiekem lekker hard kunt meeschreeuwenquote:
Dat zijn al 4 Doors dit uurdat zijn er 3 teveel in dit geval....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qwixx, kort maar krachtigquote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Eenschquote:
ja, sukkels.quote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit de enige band was die op de inauguratie van Trump wilde spelen?
ik drink dus niet meer, maar dit gaat lachen worden om mee te makenquote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Evenstar het volgende:
iets met liedjes en dat Nederland een smakeloos land is.quote:
Je bent in ieder geval al regelmatig aangehaald als mensen weer eens een nummer niet dachten te kennen dit jaarquote:
Hoeft niet stiekem hoorquote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo'n plaat die je stiekem lekker hard kunt meeschreeuwen
Jepquote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit de enige band was die op de inauguratie van Trump wilde spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |