SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi. Mocht ik dit ooit in een kwis tegenkomen schrijf ik op: "Deze meneer"
Overwinning gegarandeerd.
Hee u was onderweg!quote:
Niet Sin With Sebastian?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ooit nog wel eens op Sebastian gestemd.
Nee maar ze hebben wel een eigen lijflied: Rebel Yellquote:
Shut up and sleep with mequote:
klinkt als een hoop gedoe wat het niet waard is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Niet te doen die zoom. Zit nog steeds in een voorselectie met af en toe een host tussendoor die zegt dat je zo aan de beurt bent en moet blijven dansen
Gezongen door een boekenkast toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel een eigen lijflied: Rebel Yell
Geen sin in.quote:
Zeker, wel een heel populaire boekenkast. Idool van velen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gezongen door een boekenkast toch?
Ik durf nou ook niet te gaan slapen, dan kom ik er nooit meer door hahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
klinkt als een hoop gedoe wat het niet waard is.
We wachten op je!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Niet te doen die zoom. Zit nog steeds in een voorselectie met af en toe een host tussendoor die zegt dat je zo aan de beurt bent en moet blijven dansen
Hij komt straks, is nog even aan het wachten tot de wereld is veranderdquote:
Dit klinkt net zo cringe zoals het echte caféquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb afgelopen nacht lekker uitgerust.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vannacht gereserveerd als de nacht om tot half vijf te luisteren en whiskys te.. uhm proeven
Meisjes zijn bij opa en oma. Rust!
Dance puppets dancequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Das een behoorlijke weight errr waitquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vannacht gereserveerd als de nacht om tot half vijf te luisteren en whiskys te.. uhm proeven
Meisjes zijn bij opa en oma. Rust!
Ik kreeg vanavond een paar keer een "het maximum van 300 mensen is bereikt, probeer het later opnieuw"-melding.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
quote:
Als hij er uit zou zien als Shane McGowan stond hij niet in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik kom bij elk nummer van John Mayer meer tot de conclusie dat het niet voor mij bestemd is.
Danger! High Voltage is ook sterk van zequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Electric Six met Gaybar had ook wel de lijst in gemogen
Nee, ik ben ze ook telkens vijf minuten later vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik kom bij elk nummer van John Mayer meer tot de conclusie dat het niet voor mij bestemd is.
Die heeft dan weer wel geweldige nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als hij er uit zou zien als Shane McGowan stond hij niet in de lijst
Dan is ie vast in Excel te vinden.quote:
Vorige week nog gehoord op 3FM.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Electric Six met Gaybar had ook wel de lijst in gemogen
Wist daarom ook niet of ik lapo had in de vorigequote:
Maar daar stemmen bakvissen niet opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel geweldige nummers
Ja maar Pino werkt niet met excel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is ie vast in Excel te vinden.
Iets met smakeloosquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar daar stemmen bakvissen niet op
En ik kreeg ineens een er is al een nieuw deel meldingquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wist daarom ook niet of ik lapo had in de vorigeIk plaatste een post en kreeg ineens een "Open nieuw deel"-melding
![]()
Vermoed dat je Break Free bedoeld? Prachtige reeksquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Dit gooiden ze als song onder een BNN-programma over jongeren die overleden in de bloei van hun leven tijdens een reis of vakantie... "Where are you now?"
Nog live gezien in Oosterpoort.quote:
Al geprobeerd Hard te Beffen?quote:
dat kan ook de oorzaak zijn.quote:
ja zeg.. heb vakantie!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Al geprobeerd Hard te Beffen?
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef Berkery het volgende:
Staat ze ook nog in de lijst met Joe Bassimassi?
Mijn volgende is Crazy on You tussen 4 en 5quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik wakker blijf voor mn 1e 2 stemplaten vanacht...
vlak voor 3 uur en vlak na 4 uur....
Morgenochtend rond zessen iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef Berkery het volgende:
Staat ze ook nog in de lijst met Joe Bassimassi?
Die van mij komt net na 3 uur. Dus doe maar wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
Er komt nog een stemplaat tussen 1 en 2 vannacht en daarna pas morgen tussen 23.00 en 0.00 uur, ik heb vrij gunstige tijden dit keer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
Je was een kwartier geleden nog bij Harderwijk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zwaai even naar Weesp @:houdjemond
Ik kijk gewoon scheel die van mij ook net na 3 uur... en dat is volgens mij hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij komt net na 3 uur. Dus doe maar wel.
Wisten we al.quote:
Martin Garrix en Kensington?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
Melissa Etheridge met Lik the way I do komt nogquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef Gretzl het volgende:
Er mogen imo wel meer vergelijkbare zangeressen in de lijst
Blijven lachen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Poppejans het volgende:
We blijven gewoon diehard
[ afbeelding ]
Mevrouw Pippen rijdtquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je was een kwartier geleden nog bij Harderwijk?
waar ik vlak voor 3 en vlak na 4 uur zei bedoel ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
Bazenplaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Melissa Etheridge met Lik the way I do komt nog
Activeer die Windows nou eens!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn volgendequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn volgende is Crazy on You tussen 4 en 5
Eve?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
waar ik vlak voor 3 en vlak na 4 uur zei bedoel ik
vlak voor 2 en vlak na 3 uur. stop de tijd
Ja moet ik volgend jaar ook weer eens op stemmenquote:
Uitstekende keus. Maar ja, anders had ik er ook niet op gestemd natuurlijkquote:
waarom heb je een bandshirt aan waar het verkeerdom gespeld is?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Ook stemlijstgenotquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Melissa Etheridge met Lik the way I do komt nog
Zoom is kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom heb je een bandshirt aan waar het verkeerdom gespeld is?
Als je iets dichterbij wilt halen is het vaak toch wel handigquote:
Best welquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die Xavier Rudd, is dat een kutnummer? Want dan ga ik even pauze houden.
Correct.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
tis meer een behangetjequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die is nogal in de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Sheryl Crow staat er dan weer niet in, die valt ook wel in de categorie Melissa/Beth
Alieexpressjequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom heb je een bandshirt aan waar het verkeerdom gespeld is?
Dan al Eve of the war?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zie zo de komende uren niet heel veel bijzonders staan, maar rond een uur of 3 wel weer een aantal mooie dingen
o.a. Eve of the War, Bowie, en de mooie muziek van Talk Talk
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Slobeend het volgende:
De clip honderdduizenden keer gezien op TMF.
Strong enough vind ik een mooi nummer van 'r.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Sheryl Crow staat er dan weer niet in, die valt ook wel in de categorie Melissa/Beth
Er is bier hier, dus sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrinden, vermaken jullie je nog? Ik ben bijna weer daar
Ja, ik ga even pauzeren voordat we de nacht in gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrinden, vermaken jullie je nog? Ik ben bijna weer daar
Jep, gisteren rond een zelfde soort tijd ook al Forever Autumn. Schandalige tijden voor dat soort nummersquote:
Dat wordt oorlogquote:
kutland! Dictatuur!quote:
If you say nothing at all, that is.quote:
Dit gaat vast niet over dit nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Met die fantastische stem van Richard Burton
Vroeger toch wel?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
thnx, weet ik welke ik moet gaan terugluisteren als ik ga wandelen (wss op de loopband omdat het morgen kakweer is)quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zie zo de komende uren niet heel veel bijzonders staan, maar rond een uur of 3 wel weer een aantal mooie dingen
o.a. Eve of the War, Bowie, en de mooie muziek van Talk Talk
Hele War Of The Worlds hoorspel gwn integraal als notering pakkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
bestaan die?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
verdomme, weer zo'n kutharmonica
Beetje de mannelijke Tones and Iquote:
Lastig spelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
verdomme, weer zo'n kutharmonica
In plaats van Kensington, Bluf, Di-rect, Kane? Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hele War Of The Worlds hoorspel gwn integraal als notering pakken
Nu probeer ik dit nummer voor te stellen met de stem van Richard Burtonquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
hij zingt zijn naam toch niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit vaak gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik de naam Xavier Rudd hoor
Ik zal mn masker en overall weer aan doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik snap best dat ze je niet zomaar het café inlaten met zo'n Sknotlip
Knapt behoorlijk opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nu probeer ik dit nummer voor te stellen met de stem van Richard Burton
Gelukkig staat ie hier ook als DVD in de kastquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In plaats van Kensington, Bluf, Di-rect, Kane? Ik ben voor
Ik heb ergens nog een LP van mijn ouders liggen. Die heeft echter jaren in de schuur gestaan dus die heeft redelijk wat vochtschade opgelopenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig staat ie hier ook als DVD in de kast
Denk het wel ja, met All I wanna Doquote:
Op zich waar, maar ik pretendeer goed te zijn in pubquizzen en dan moet je zulke dingen wetenquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:00 schreef Cee het volgende:
Bohhh, bij #1399 baal je toch dat er geen publiek in het café zit.
da's niet volgens het script!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
twee keer the script in een uur? Ik weet niet of ik dit ga overleven, jongens.
Goede keuze maat!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Toch gekozen voor nog een Tripel Karmelietje.
Staat er wel in, dus maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Een van de betere van The Script zometeen, al haalt het niets het bij The Man Who Can't Me Moved, die ik schandalig genoeg ben vergeten in mijn stemlijst
Bedoelde ze nou daarmee te zeggen dat de hapjes smerig waren?quote:
Ok, ik blijf nog wel even hangen nu ik al half online benquote:
We slepen je er doorheen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
Wel een beetje eentonig (na die drie eerdere) Maar goed, wel lekker.quote:
Het voordeel van de script is dag je binnen tien minuten vergeten bent dat je em hebt gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
Of dat lekkere dingen niet te behappen zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bedoelde ze nou daarmee te zeggen dat de hapjes smerig waren?
Script For A Jester's Tear van Marillion staat er in? JAAAAquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
da's niet volgens het script!
Zo, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Zorro het volgende:
Big Love is natuurlijk alleen![]()
![]()
als het live is, Lindsey Buckingham alleen op gitaar. Die is zo geweldig.
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gegeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren een stuk Old Amsterdam gekregen njom!
Die kerstman weet wat lekker is
Ik kan het niet beschrijven, maar ik krijg van hun muziek echt intense argwaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of dat lekkere dingen niet te behappen zijn?
Ienemiene pak er gewoon eentje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben benieuwd wat ik straks ga open trekken aan bier. Heb een aantal mooie stouts staan, maar kan geen keuze maken
Alstu, jij mag ook. Smaakt het lekkerst met een biertje erbij vind ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gegeten.
Dat is een godenversie. Gelukkig staat die op een best of cd die ik hebquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Zorro het volgende:
Big Love is natuurlijk alleen![]()
![]()
als het live is, Lindsey Buckingham alleen op gitaar. Die is zo geweldig.
Als het de standaard versie is dan is het slechtshoor
Precies hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, ja.
Ik vond dat nummer nooit echt boeiend maar toen ik het live hoorde ging er een wereld voor me open.
Ik ben niet zo van de speciale bierenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Zorro het volgende:
Ik word jaloers hier. Ik heb alleen gewoon pils in huis.
Geef me tips, wat moet ik morgen inslaan om deze Top2000 nog eens lekker te genieten van een heerlijk biertje? of meerdere
Absinthquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Zorro het volgende:
Geef me tips, wat moet ik morgen inslaan om deze Top2000 nog eens lekker te genieten van een heerlijk biertje? of meerdere
DVD The Dance hier. Bwoahquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is een godenversie. Gelukkig staat die op een best of cd die ik heb
Ik haal meestal wat in de aanbieding is. Welke bieren hou je van?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Zorro het volgende:
Als je het mij vraagt HJ Grand Prestige of HJ Winterbierquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Zorro het volgende:
dat wordt een gek avondje FOK!kenquote:
Is dat ook al in bierversie dan?quote:
Bij blond abdijbier lees ik net. Dan moet een tripeltje ook wel lukken!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Alstu, jij mag ook. Smaakt het lekkerst met een biertje erbij vind ik
Heb ik al van genoten vandaag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Zo, heb een Hop Zij Met Ons gepakt
Jopen![]()
Zit klaar om te genieten van Summertime.
Leuk voor ons iigquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat wordt een gek avondje FOK!ken![]()
Kon me herinneren dat ik dat een keer op oudejaarsavond nam, ik kan me geen reet meer herinneren van die avond en de rest ook niet
Ik vul die lijstje ieder uur niet in. Maar de Hollies zijn van Graham Nashgod.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Grappig die mensen die de Hollies niet kennen.
Kennen jullie Creep?
Niet te zwaar alcoholisch, die 14% bieren of zo vind ik niks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haal meestal wat in de aanbieding is. Welke bieren hou je van?
GP ken ik wel, Winterbier is een mooie om te proberenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt HJ Grand Prestige of HJ Winterbier
Ik zou het een keer uit Frankrijk meenemen toen ik daar was met een klasgenoot, maar vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat wordt een gek avondje FOK!ken![]()
Kon me herinneren dat ik dat een keer op oudejaarsavond nam, ik kan me geen reet meer herinneren van die avond en de rest ook niet
Bij de term Jopen komt altijd de puber in me naar bovenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Zo, heb een Hop Zij Met Ons gepakt
Jopen![]()
Zit klaar om te genieten van Summertime.
Te veel absinth gedronken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou het een keer uit Frankrijk meenemen toen ik daar was met een klasgenoot, maar vergeten.
Ik vind zelf Grimbergen tripel echt heel lekker, qua minder bekende biertjes. Karmeliet en westmalle tripel ook goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet te zwaar alcoholisch, die 14% bieren of zo vind ik niks.
Niet te bitter.
Delirium (die koop ik sowieso) drinkt lekker weg, Tripeltje van het een of ander ook, dat soort dingen
Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
1405 If You Could See Me Now The Script![]()
![]()
1404 Summertime Ella Fitzgerald & L. Armstrong![]()
1403 My Sweet Lord George Harrison![]()
1402 Find The River R.E.M.
1401 Watermensen 3JS![]()
![]()
1400 He Ain't Heavy, He's My Brother The Hollies
1399 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1398 Night Fever Bee Gees![]()
![]()
![]()
1397 Speed Of Sound Coldplay
1396 Hall Of Fame The Script ft. Will.I.Am![]()
![]()
1395 Big Love Fleetwood Mac
1394 In These Arms Bon Jovi
1393 The Name Of The Game ABBA
Ik ken the hollies wel, het nummer staat me alleen even niet bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔
Dan zou ik hier gewoon even kijken: https://www.biernet.nl/bier/aanbiedingen en niet te moeilijk doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet te bitter.
Delirium (die koop ik sowieso) drinkt lekker weg, Tripeltje van het een of ander ook, dat soort dingen
Ik ken dit nummer van ze ook niet. Waar zou ik het van kunnen kennen? Nummer is alweer 51 jaar oud...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterkquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet te bitter.
Wel voor het eerst diverse soorten wijn, en voor het eerst geblowd. Dus tja..quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Te veel absinth gedronken?
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen jullie Creep?
Genoteerd Karmeliet. Al meer voorbij zien komen hier. De andere twee ken ik, dus ik ga nu voor nieuwquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Grimbergen tripel echt heel lekker, qua minder bekende biertjes. Karmeliet en westmalle tripel ook goed
Werd ook nog gebruikt in een leuke Jiskefet scene met boerenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer van ze ook niet. Waar zou ik het van kunnen kennen? Nummer is alweer 51 jaar oud...
bah, kriek vind ik dan weer niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterk
Hou ook wel van een oude kriek van Boon, maar daar moet je van houden
Zodra die in de gevarenzone komt zeker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijn
Mwah de echt goede kriek is heerlijk, gewoon goed zuur en geen zoete rommelquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bah, kriek vind ik dan weer niksHeb dat per ongeluk in Brussel besteld toen ik nog niet wist wat kriek inhield
Dat verguisde nummer van Radiohead bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen jullie Creep?
Zijn toch eigenlijk totaal andere nummers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Deze hoorden we op de heenweg ook. Iets andere versie
Ik zie La Chouffe, dat is even geleden. Genoteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik hier gewoon even kijken: https://www.biernet.nl/bier/aanbiedingen en niet te moeilijk doen.
Niet laag genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat toch veels te laag mensen ....
The Air That I Breathe vind ik nog mooier, maar die komt vannacht pas rond 2.30 zie ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijn
Echt he, iedere keer weer en normaal luister ik dit soort muziek echt niet.quote:
Volgens mij heb ik ergens dit jaar een docu over hem gezien. Was wel interessant.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Berkery het volgende:
Staat er meer van Gershwin in de lijst?
Kriek, ook wel eens aardig. Kijken of ik Boon kan vinden, anders ee nander. Genoteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterk
Hou ook wel van een oude kriek van Boon, maar daar moet je van houden
Hij heeft er verschillende, vind vooral de oude kriek erg goed. Wat droger dan de normalequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kriek, ook wel eens aardig. Kijken of ik Boon kan vinden, anders ee nander. Genoteerd.
Ja, want toen met die Yellow Submarine had iedereen zwembrillen op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:13 schreef Poppejans het volgende:
Er wordt nu door de host op zoom gevraahd naar fans van George Harrison, ze kijken dus wel een beetje naar wie ze op tv laten komen
Til het even op dan.quote:
Ook een prima nummer, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
The Air That I Breathe vind ik nog mooier, maar die komt vannacht pas rond 2.30 zie ik
Die steekt zijn grote neus later weer aan het vensterquote:
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammsteinquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want toen met die Yellow Submarine had iedereen zwembrillen op.
Mijn vader ook.quote:
Una Paloma Blanca is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Zorro het volgende:
Die Sjors kon ook een aardig deuntje neerpennen he
37.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:14 schreef Gretzl het volgende:
Hoeveel Beatles-nummers staan er eigenlijk in de lijst als je ook alle solo-+ duetnummers meetelt van de bandleden?
@:Pino112 weet jij dat toevallig?
Pak even een Ierse vlag, mag je straks gek doen op Lacs de Connemaraquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammstein
Trek je gekste disco outfit aan, Night Fever zo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammstein
Dan toch over een andere boeg gooien en je als een boomer verkleden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo nog even naar mijn stemplaat luisteren en dan naar bed.
Hare Krishna’s op de Dam, douwden in je hand een boekje hoe je happy leven kan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb hier nog ergens een Hare Krishna boekje liggen die ik ooit op straat in m'n handen gedouwd kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |