Ik heb afgelopen nacht lekker uitgerust.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vannacht gereserveerd als de nacht om tot half vijf te luisteren en whiskys te.. uhm proeven
Meisjes zijn bij opa en oma. Rust!
Dance puppets dancequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Niet te doen die zoom. Zit nog steeds in een voorselectie met af en toe een host tussendoor die zegt dat je zo aan de beurt bent en moet blijven dansen
Das een behoorlijke weight errr waitquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vannacht gereserveerd als de nacht om tot half vijf te luisteren en whiskys te.. uhm proeven
Meisjes zijn bij opa en oma. Rust!
Ik kreeg vanavond een paar keer een "het maximum van 300 mensen is bereikt, probeer het later opnieuw"-melding.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Niet te doen die zoom. Zit nog steeds in een voorselectie met af en toe een host tussendoor die zegt dat je zo aan de beurt bent en moet blijven dansen
quote:
Als hij er uit zou zien als Shane McGowan stond hij niet in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik kom bij elk nummer van John Mayer meer tot de conclusie dat het niet voor mij bestemd is.
Danger! High Voltage is ook sterk van zequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Electric Six met Gaybar had ook wel de lijst in gemogen
Nee, ik ben ze ook telkens vijf minuten later vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik kom bij elk nummer van John Mayer meer tot de conclusie dat het niet voor mij bestemd is.
Die heeft dan weer wel geweldige nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als hij er uit zou zien als Shane McGowan stond hij niet in de lijst
Dan is ie vast in Excel te vinden.quote:
Vorige week nog gehoord op 3FM.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Electric Six met Gaybar had ook wel de lijst in gemogen
Wist daarom ook niet of ik lapo had in de vorigequote:
Maar daar stemmen bakvissen niet opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel geweldige nummers
Ja maar Pino werkt niet met excel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is ie vast in Excel te vinden.
Iets met smakeloosquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar daar stemmen bakvissen niet op
En ik kreeg ineens een er is al een nieuw deel meldingquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wist daarom ook niet of ik lapo had in de vorigeIk plaatste een post en kreeg ineens een "Open nieuw deel"-melding
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |