In plaats van Kensington, Bluf, Di-rect, Kane? Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hele War Of The Worlds hoorspel gwn integraal als notering pakken
Nu probeer ik dit nummer voor te stellen met de stem van Richard Burtonquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Met die fantastische stem van Richard Burton
hij zingt zijn naam toch niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit vaak gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik de naam Xavier Rudd hoor
Ik zal mn masker en overall weer aan doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik snap best dat ze je niet zomaar het café inlaten met zo'n Sknotlip
Knapt behoorlijk opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nu probeer ik dit nummer voor te stellen met de stem van Richard Burton
Gelukkig staat ie hier ook als DVD in de kastquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In plaats van Kensington, Bluf, Di-rect, Kane? Ik ben voor
Ik heb ergens nog een LP van mijn ouders liggen. Die heeft echter jaren in de schuur gestaan dus die heeft redelijk wat vochtschade opgelopenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig staat ie hier ook als DVD in de kast
Denk het wel ja, met All I wanna Doquote:
Op zich waar, maar ik pretendeer goed te zijn in pubquizzen en dan moet je zulke dingen wetenquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:00 schreef Cee het volgende:
Bohhh, bij #1399 baal je toch dat er geen publiek in het café zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |