Ja, want toen met die Yellow Submarine had iedereen zwembrillen op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:13 schreef Poppejans het volgende:
Er wordt nu door de host op zoom gevraahd naar fans van George Harrison, ze kijken dus wel een beetje naar wie ze op tv laten komen
Til het even op dan.quote:
Ook een prima nummer, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
The Air That I Breathe vind ik nog mooier, maar die komt vannacht pas rond 2.30 zie ik
Die steekt zijn grote neus later weer aan het vensterquote:
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammsteinquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want toen met die Yellow Submarine had iedereen zwembrillen op.
Mijn vader ook.quote:
Una Paloma Blanca is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Zorro het volgende:
Die Sjors kon ook een aardig deuntje neerpennen he
37.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:14 schreef Gretzl het volgende:
Hoeveel Beatles-nummers staan er eigenlijk in de lijst als je ook alle solo-+ duetnummers meetelt van de bandleden?
@:Pino112 weet jij dat toevallig?
Pak even een Ierse vlag, mag je straks gek doen op Lacs de Connemaraquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammstein
Trek je gekste disco outfit aan, Night Fever zo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel heel lang mn ogen open houden voordat er iets komt wat ik echt leuk vind, Rammstein
Dan toch over een andere boeg gooien en je als een boomer verkleden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo nog even naar mijn stemplaat luisteren en dan naar bed.
Hare Krishna’s op de Dam, douwden in je hand een boekje hoe je happy leven kan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb hier nog ergens een Hare Krishna boekje liggen die ik ooit op straat in m'n handen gedouwd kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |