Dat verguisde nummer van Radiohead bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Grappig die mensen die de Hollies niet kennen.
Kennen jullie Creep?
Zijn toch eigenlijk totaal andere nummers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Deze hoorden we op de heenweg ook. Iets andere versie
Ik zie La Chouffe, dat is even geleden. Genoteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik hier gewoon even kijken: https://www.biernet.nl/bier/aanbiedingen en niet te moeilijk doen.
Niet laag genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat toch veels te laag mensen ....
The Air That I Breathe vind ik nog mooier, maar die komt vannacht pas rond 2.30 zie ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijn
Echt he, iedere keer weer en normaal luister ik dit soort muziek echt niet.quote:
Volgens mij heb ik ergens dit jaar een docu over hem gezien. Was wel interessant.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Berkery het volgende:
Staat er meer van Gershwin in de lijst?
Kriek, ook wel eens aardig. Kijken of ik Boon kan vinden, anders ee nander. Genoteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterk
Hou ook wel van een oude kriek van Boon, maar daar moet je van houden
Hij heeft er verschillende, vind vooral de oude kriek erg goed. Wat droger dan de normalequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kriek, ook wel eens aardig. Kijken of ik Boon kan vinden, anders ee nander. Genoteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |