Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
1405 If You Could See Me Now The Script![]()
![]()
1404 Summertime Ella Fitzgerald & L. Armstrong![]()
1403 My Sweet Lord George Harrison![]()
1402 Find The River R.E.M.
1401 Watermensen 3JS![]()
![]()
1400 He Ain't Heavy, He's My Brother The Hollies
1399 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1398 Night Fever Bee Gees![]()
![]()
![]()
1397 Speed Of Sound Coldplay
1396 Hall Of Fame The Script ft. Will.I.Am![]()
![]()
1395 Big Love Fleetwood Mac
1394 In These Arms Bon Jovi
1393 The Name Of The Game ABBA
Ik ken the hollies wel, het nummer staat me alleen even niet bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔
Dan zou ik hier gewoon even kijken: https://www.biernet.nl/bier/aanbiedingen en niet te moeilijk doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet te zwaar alcoholisch, die 14% bieren of zo vind ik niks.
Niet te bitter.
Delirium (die koop ik sowieso) drinkt lekker weg, Tripeltje van het een of ander ook, dat soort dingen
Ik ken dit nummer van ze ook niet. Waar zou ik het van kunnen kennen? Nummer is alweer 51 jaar oud...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kun je de Hollies niet kennen? 🤔
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterkquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet te zwaar alcoholisch, die 14% bieren of zo vind ik niks.
Niet te bitter.
Delirium (die koop ik sowieso) drinkt lekker weg, Tripeltje van het een of ander ook, dat soort dingen
Wel voor het eerst diverse soorten wijn, en voor het eerst geblowd. Dus tja..quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Te veel absinth gedronken?
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Grappig die mensen die de Hollies niet kennen.
Kennen jullie Creep?
Genoteerd Karmeliet. Al meer voorbij zien komen hier. De andere twee ken ik, dus ik ga nu voor nieuwquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Grimbergen tripel echt heel lekker, qua minder bekende biertjes. Karmeliet en westmalle tripel ook goed
Werd ook nog gebruikt in een leuke Jiskefet scene met boerenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer van ze ook niet. Waar zou ik het van kunnen kennen? Nummer is alweer 51 jaar oud...
bah, kriek vind ik dan weer niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zelf qua klassiek Belgisch bier groot fan van Rochefort, de 10 is het beste, maar wellicht wat sterk
Hou ook wel van een oude kriek van Boon, maar daar moet je van houden
Zodra die in de gevarenzone komt zeker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
He ain't heavy had een stemplaat kunnen zijn
Mwah de echt goede kriek is heerlijk, gewoon goed zuur en geen zoete rommelquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bah, kriek vind ik dan weer niksHeb dat per ongeluk in Brussel besteld toen ik nog niet wist wat kriek inhield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |