Onder de rivieren? Ze houden hier ook altijd een halve week lang carnavalsfeesten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
dit doet me denken aan carnaval. En als noorderling kijk ik zeer serieus neer op dat katholieke zooitje onder de rivieren
quote:Hou je hoofd maar boven water in deze turbulente tijd.
Alcoholisten bestaan niet, alleen mensen met veel dorstquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
90% van de mensen die hierop stemmen zijn alcoholist waarschijnlijk.
Nou, ik niet hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
er staat eigenlijk best wel veel bagger in de lijstquote:
bier. meer hoef je niet te weten.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:33 schreef Gretzl het volgende:
#coronaplaatje
"Hou je hoofd maar boven water in deze turbulente tijd"
Oh ja, dacht dat ie intussen uit de lijst gevallen was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:30 schreef Cee het volgende:
@:Gretzl heb je Behind blue eyes van Limp Bizkit al op de lijst staan?
Harderwijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
We rijden langs Harderwijk.
Is @:heywoodu present?
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren? Ze houden hier ook altijd een halve week lang carnavalsfeesten.
Die hebben geen tijd om te stemmen, die zijn bezig met drank nuttigen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipen
Maar eenmaal nuchter stem je hierop?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bier. meer hoef je niet te weten.
Ik voel een denigrerende ondertoonquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipen
waar kan ik mn handtekening zetten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
Als we brabant en limburg nou verkopen, zijn we dan af van al die ellende?
Eerlijk; nee, ik denk het niet. Viel me op dat dat café vaak juist gevuld was met halfdode zure narcisten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
het café was hier waarschijnlijk helemaal op losgegaan
Columbus? Zong die ook al?quote:
Dat is gewoon huidhongerquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
Ik haat carnaval maar ik mis polonaises.
Ik ken het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit werd al in YouTube-video's gebruikt voordat ik het kende.
Die kinderen waren ook al kut voor hun 12equote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eerlijk; nee, ik denk het niet. Viel me op dat dat café vaak juist gevuld was met halfdode zure narcisten.
En kutouders met hun kutkinderen na 12
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel een denigrerende ondertoon
Mijn Johnnie is eerder dit jaar genuttigd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Komt Dat Schot!!
Oh dat is een andere Walker.
hadden ze van mij wel wat vroeger mogen faden bij de opnames.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht al, zelfs ik herken het.
Sneeuwblauwtje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:37 schreef Gretzl het volgende:
Eternal silence of the sea
[ afbeelding ]
goddomme, ik moet altijd zo snel smelten van zo'n leuk koppiequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:37 schreef Gretzl het volgende:
Eternal silence of the sea
[ afbeelding ]
Ik heb er hier nog een staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Johnnie is eerder dit jaar genuttigd.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:38 schreef Zorro het volgende:
Cockney Rebel bazen
Staat Sebastian er ook in eigenlijk?
Dit is Cockney Rebwel.quote:
Mooi. Mocht ik dit ooit in een kwis tegenkomen schrijf ik op: "Deze meneer"quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
Als je dus wil weten wie het origineel van Phantom of the Opera zong, dan is deze meneer het antwoord.
En dat in dit rollercoaster jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Het is wel een rollercoaster van soorten muziek hè.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |