quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:33 schreef Gretzl het volgende:
#coronaplaatje
"Hou je hoofd maar boven water in deze turbulente tijd"
Oh ja, dacht dat ie intussen uit de lijst gevallen was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:30 schreef Cee het volgende:
@:Gretzl heb je Behind blue eyes van Limp Bizkit al op de lijst staan?
Harderwijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
We rijden langs Harderwijk.
Is @:heywoodu present?
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren? Ze houden hier ook altijd een halve week lang carnavalsfeesten.
Die hebben geen tijd om te stemmen, die zijn bezig met drank nuttigen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
90% van de mensen die hierop stemmen zijn alcoholist waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipen
Maar eenmaal nuchter stem je hierop?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bier. meer hoef je niet te weten.
Ik voel een denigrerende ondertoonquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik in Den Helder zou wonen zou ik ook elke reden aangrijpen om te zuipen
waar kan ik mn handtekening zetten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
Als we brabant en limburg nou verkopen, zijn we dan af van al die ellende?
Eerlijk; nee, ik denk het niet. Viel me op dat dat café vaak juist gevuld was met halfdode zure narcisten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
het café was hier waarschijnlijk helemaal op losgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |