da's niet volgens het script!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
twee keer the script in een uur? Ik weet niet of ik dit ga overleven, jongens.
Goede keuze maat!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Toch gekozen voor nog een Tripel Karmelietje.
Staat er wel in, dus maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Een van de betere van The Script zometeen, al haalt het niets het bij The Man Who Can't Me Moved, die ik schandalig genoeg ben vergeten in mijn stemlijst
Bedoelde ze nou daarmee te zeggen dat de hapjes smerig waren?quote:
Ok, ik blijf nog wel even hangen nu ik al half online benquote:
We slepen je er doorheen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
Wel een beetje eentonig (na die drie eerdere) Maar goed, wel lekker.quote:
Het voordeel van de script is dag je binnen tien minuten vergeten bent dat je em hebt gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
Of dat lekkere dingen niet te behappen zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bedoelde ze nou daarmee te zeggen dat de hapjes smerig waren?
Script For A Jester's Tear van Marillion staat er in? JAAAAquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
da's niet volgens het script!
Zo, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Zorro het volgende:
Big Love is natuurlijk alleen![]()
![]()
als het live is, Lindsey Buckingham alleen op gitaar. Die is zo geweldig.
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gegeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gisteren een stuk Old Amsterdam gekregen njom!
Die kerstman weet wat lekker is
Ik kan het niet beschrijven, maar ik krijg van hun muziek echt intense argwaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of dat lekkere dingen niet te behappen zijn?
Ienemiene pak er gewoon eentje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben benieuwd wat ik straks ga open trekken aan bier. Heb een aantal mooie stouts staan, maar kan geen keuze maken
Alstu, jij mag ook. Smaakt het lekkerst met een biertje erbij vind ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gegeten.
Dat is een godenversie. Gelukkig staat die op een best of cd die ik hebquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Zorro het volgende:
Big Love is natuurlijk alleen![]()
![]()
als het live is, Lindsey Buckingham alleen op gitaar. Die is zo geweldig.
Als het de standaard versie is dan is het slechtshoor
Precies hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, ja.
Ik vond dat nummer nooit echt boeiend maar toen ik het live hoorde ging er een wereld voor me open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |