SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Nederland is een smakeloos landjequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even opgezocht en dit blijkt hun enige nummer in de lijst te zijn.
WAT?!
Zonder familie maar ze hebben er wel van genotenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef peaceman het volgende: [..] Hoe was je kerstdiner met de familie zonder de familie?
Nopequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Debaser is wel leker vuig ja. Staat Where is My Mind erin? Nee zeker
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staan Empire Of The Sun er niet in maar MGMT wel.
Lekker hoor, al mag ik dat niet zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe was je kerstdiner met de familie zonder de familie?
Nou, buiten Where Is My Mind zie ik toch niet echt nummers uit hun oeuvre die binnen het Top 2000-format passen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even opgezocht en dit blijkt hun enige nummer in de lijst te zijn.
WAT?!
Ga je weer aan de neukerij?quote:
quote:
Twee?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sorry voor die OP-kaap, maar na twee topics met TT 'Duurt te lang' was het wel echt tijd voor iets anders
Komt je vrouw nog buurten dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lekker hoor, al mag ik dat niet zeggen
We Are The People ook stemgenotquote:
4 TT's zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sorry voor die OP-kaap, maar na twee topics met TT 'Duurt te lang' was het wel echt tijd voor iets anders
We Are The People, DNA. Topplaten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Walking on a Dream zou er ook altijd in moeten staan imo. Gemiste kans
Debaser klinkt toch niet zoveel alternatiever dan het gemiddelde nummer van Smashing Pumpkins of Joy Division?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou, buiten Where Is My Mind zie ik toch niet echt nummers uit hun oeuvre die binnen het Top 2000-format passen.
Ik dacht echt dat Roy Orbison hier verguisd zou worden johquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik slaap al volgens mij. This is the life I livequote:
Wel. Debaser is één bak (matige) herrie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Debaser klinkt toch niet zoveel alternatiever dan het gemiddelde nummer van Smashing Pumpkins of Joy Division?
Ik durf niet meer te kapen. Krijg altijd gezeik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Good god, dan was het long overdue.
Dat zeker niet. Debaser is trouwens een aantal jaar mijn ringtone geweestquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Debaser klinkt toch niet zoveel alternatiever dan het gemiddelde nummer van Smashing Pumpkins of Joy Division?
Ja dan doe ik The Door van mijn slaapkamer dicht haha.quote:
Ik ook niet nee. Wel Hollandse glorie, maar achquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een jaartje en dan ligt dit er volgend jaar uit. Kan er niet wakker van liggen
Toch nog iemand met smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is wel echt een gouwe ouwe. Het is vrij verouderd maar wel echt lekkere rauwe blues rock.
die zanger klinkt wel als de gemiddelde ADO supporter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef Berkery het volgende:
96% van de stemmers komt uit Den Haag
Die matige drie kwartier daarvoor ga ik niet rekken denk ik.quote:
Geeft niet hoor, heb er nog wel eentje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan deze nu al niet meer zien
Ja echt veel beter, gewoon deze aanhouden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, heb er nog wel eentje.
[ afbeelding ]
Niks guilty.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
Deze blijft toch wel een guilty pleasure![]()
![]()
![]()
Geeft niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
Deze blijft toch wel een guilty pleasure![]()
![]()
![]()
doe mij Ginger ook maarquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar de clip van Ginger Spice
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij een beetje aandachttekort heeftquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van Inkel, wtf die mondharmonica.
Wat een beschamende anekdote.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik werd ooit de klas uitgestuurd toen ik dit nummer ging zingen tijdens een spreekbeurt van een klasgenoot over 9/11.
Effe om vechten met de chef van Max Verstappen danquote:
Hij heeft zich verkeken op die middernacht-shift denk ik. Nu is namelijk alles graveyard.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij een beetje aandachttekort heeft
Hoe zit het eigenlijk met die bergen op zoom?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel een tongzoen op de Zoom zometeen, anders zijn ze af....
Was toch redelijk on-topicquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik werd ooit de klas uitgestuurd toen ik dit nummer ging zingen tijdens een spreekbeurt van een klasgenoot over 9/11.
Puberaal gedrag van een 13 jarig ventjequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een beschamende anekdote.
Die kan ik wel hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe om vechten met de chef van Max Verstappen dan
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
De groetenquote:
quote:
quote:
Dat is niet mijn uitgangspunt. Dit topic volgen is topsport.quote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden mensen op dit nummer stemmen omdat haha Roemer HAHAHAHA ROEMER HAS IT![]()
![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel he.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er hangt nu een soort Herr Flick van de Gestapo in de zoomschermen
Is nu wn. burgemeester van Alckmaer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden mensen op dit nummer stemmen omdat haha Roemer HAHAHAHA ROEMER HAS IT![]()
![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel he.
Zweetbandjes om?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet mijn uitgangspunt. Dit topic volgen is topsport.
Zit hem ook niet mee zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is nu wn. burgemeester van Alckmaer.
How you doin'?quote:
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript overquote:
MetallicafanRoemer.quote:
Beter dan dat ie hangtquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Sta je dan met je kerstboompje in je kamer.
Ik was het ook na het kerstdiner na een aantal pilsjes, nu niet meer. Snel even likeurtje 43 met sinaasappelsap inschenken.quote:
Jij was de eerstequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Berkery het volgende:
Dat de SP dit nooit tot campagnelied heeft gemaakt snap ik niet.
Roemer has it
Ja, wissel ze bij ABBA om voor Zweedbandjes.quote:
Helemaal topquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die bergen op zoom?
Pa dumm tsss.
Oh neequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript over
Ik ken mensen die hebben hun kerstboom op zijn kop aan het plafond hangen.quote:
Jaquote:
wat?quote:
Dat is een goede beslissingquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was het ook na het kerstdiner na een aantal pilsjes, nu niet meer. Snel even likeurtje 43 met sinaasappelsap inschenken.
Je ziet dr bijna ook niet meer na al die verloren kilo's.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor je ook niets meer van hè, die Adele.
En bij 'Fox on the run' voor Sweet-bandjes? :pquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wissel ze bij ABBA om voor Zweedbandjes.
Treurig. Ik zie het ze daarom wel doen ja. Zelfde als die gebarentaal-mensen vanmorgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript over
Hier heb ik geen actieve herinneringen aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je ziet dr bijna ook niet meer na al die verloren kilo's.
Mijn hond moet er ook nog uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja
Joey, de hond, wil heel graag naar buiten.
Ik heb geen zin maar ik moet wel.
Kut
Poging tot hip zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben hun kerstboom op zijn kop aan het plafond hangen.
Ja, en ook nog een keer voor Sladebandjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
En bij 'Fox on the run' voor Sweet-bandjes? :p
Hep vast op feesboek gestaan.quote:
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Sopranos S02E01 seizoensopenergenot
Dit jaar is toch al treurig, dan kan zo'n vertoning er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Sta je dan met je kerstboompje in je kamer.
Absoluut! Ook van plan hem nog een keer volledig terug te kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.
En ook nog een paar keer voor Kate-bandjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en ook nog een keer voor Sladebandjes.
Heb m laatste tijd weer herontdekt (is gewoon echt heel erg goed. Heerlijk nostalgisch gevoel naar een tijd waarin alles nog onbekommerd leek en je aan een goed nr en een orkest nog genoeg had). Vals sentiment maar toch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Frank zijn stem blijft prachtig. Heerlijk zoetsappig rustgevend.
Sinatra GOAT in zijn genrequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is wel echt een ernstig goed nummer.
Dan ook meteen maar een striptease.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit jaar is toch al treurig, dan kan zo'n vertoning er ook nog wel bij.
Vooral doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.
Van al dat wisselen heb ik straks nog Band Aid nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer voor Kate-bandjes?
Ik denk altijd aan de jeugdserie Hey Arnold. Echt geen idee waaromquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb m laatste tijd weer herontdekt (is gewoon echt heel erg goed. Heerlijk nostalgisch gevoel naar een tijd waarin alles nog onbekommerd leek en je aan een goed nr en een orkest nog genoeg had). Vals sentiment maar toch.
Dat mag!quote:
Voor ie 'on the run' isquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van al dat wisselen heb ik straks nog Band Aid nodig.
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zoveel goede nummers nog in aantocht de komende uren... maar ik zal de luiken toch een keer moeten sluiten. Welterusten mensen, tot morgen
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zoveel goede nummers nog in aantocht de komende uren... maar ik zal de luiken toch een keer moeten sluiten. Welterusten mensen, tot morgen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Absoluut! Ook van plan hem nog een keer volledig terug te kijken
Die vintage wine vergelijking ook echt hequote:
Wow. dat zou wel echt een domper zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht viel het ivm 2021 allemaal reuze mee
Haha, Godfather III wordt nog het meest gequote van alle Godfather films in The Sopranosquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht viel het ivm 2021 allemaal reuze mee
26 december 1.00-2.00 uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand lijstje voor volgend uur?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die vintage wine vergelijking ook echt he
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand lijstje voor volgend uur?
quote:26 december 1.00-2.00 uur
1687 Need You Now Lady Antebellum 3
1686 Fame David Bowie 8
1685 Going Home Mark Knopfler 6
1684 Goodbye My Lover James Blunt 4
1683 Waterloo Sunset The Kinks 5
1682 Twist And Shout The Beatles 2,5
1681 Simple Man Lynyrd Skynyrd 6
1680 I Want To Hold Your Hand The Beatles 4
1679 Relax Frankie Goes To Hollywood 6,5
1678 Babel Mumford & Sons 2
1677 Wonderful World Sam Cooke 8
1676 In My Place Coldplay 4,5
1675 Karma Chameleon Culture Club 4,5
1674 Later Als Ik Groter Ben Bløf 1,5
HIJ ZINGT KECHSquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:56 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
![]()
But now the days are short, I'm in the autumn of my years
And now I think of my life as vintage wine
From fine old kegs
From the brim to the dregs
It poured sweet and clear
It was a very good year
Waterloo Sunset een 5 vind ik wel grenzen aan heiligschennis.quote:
Zitten een paar prima nummers tussen zeg damn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
26 december 1.00-2.00 uur
1687 Need You Now Lady Antebellum
1686 Fame David Bowie
1685 Going Home Mark Knopfler
1684 Goodbye My Lover James Blunt
1683 Waterloo Sunset The Kinks
1682 Twist And Shout The Beatles
1681 Simple Man Lynyrd Skynyrd
1680 I Want To Hold Your Hand The Beatles
1679 Relax Frankie Goes To Hollywood
1678 Babel Mumford & Sons
1677 Wonderful World Sam Cooke
1676 In My Place Coldplay
1675 Karma Chameleon Culture
Tot zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ga Joey de hond ff uitlaten, hopelijk op tijd terug voor stemlijstgeval Waterloo Sunset
Ze hadden beter al hun muziek kunnen wijzigen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Lady Antebellum had toch hun naam gewijzigd naar Lady A. ivm de verwijzing naar het slavernijverleden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden beter al hun muziek kunnen wijzigen.
idem, prima plaat dit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Hele fijne plaat van Pearl Jam, ik kende deze eigenlijk niet goed
Jep, heeft Radio 2 de naam niet aangepast? Zou wel een aardige blunder zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Lady Antebellum had toch hun naam gewijzigd naar Lady A. ivm de verwijzing naar het slavernijverleden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:59 schreef ok01 het volgende:
26 december 1.00-2.00 uur
1685 Going Home Mark Knopfler![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Hele fijne plaat van Pearl Jam, ik kende deze eigenlijk niet goed
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waterloo Sunset een 5 vind ik wel grenzen aan heiligschennis.
Gaat ie nu al naar huis? Komt ie verder niet meer in de lijst voor?quote:
jamaar we hebben nu Suzan & Freek, dus hebben we ze niet meer nodigquote:
Dat is wel een prima vergelijking jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jamaar we hebben nu Suzan & Freek, dus hebben we ze niet meer nodig
Grand Prestige of normaal?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik nou al een uur over mijn flesje HJ doen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jamaar we hebben nu Suzan & Freek, dus hebben we ze niet meer nodig
Pils.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grand Prestige of normaal?
Over een minuut of 40 lekker slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat we vannacht ook nog t verschrikkelijke Wit Licht in de verise van Van Koningsbrugge krijgen
Yup, dan ben ik al wel pitten gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat we vannacht ook nog t verschrikkelijke Wit Licht in de verise van Van Koningsbrugge krijgen
Wel beter dan de versie van Marcoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind die wel ok eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drink de hele avond week al Tripels Karmeliets. Niet meer gewend dat pils.quote:
Hoezo stemmen mensen daar nog in godsnaam op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
WIKI:quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op 11 juni 2020 heeft de band laten weten hun naam te wijzigen van Lady Antebellum naar Lady A. vanwege de associatie van het woord antebellum met het slavernijverleden in Amerika.
quote:Antebellum: De periode voor de Amerikaanse Burgeroorlog, specifiek in het zuiden van de Verenigde Staten
quote:
Lekker scharen.quote:
Oh ja dat doe ik af en toe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drink de hele avond week al Tripels Karmeliets. Niet meer gewend dat pils.
+1quote:
Ik wist dat er iets mee wasquote:
Ik heb er maar een tweet over verstuurd, misschien pikken ze het opquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Naam is dus niet aangepast door Radio 2... ik verwacht woedende Black Lives Matter-demonstranten op de Zoom
Komt een hoop moois zie ik. Spinvis, Nightporter, Time after Time, Love is Allquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dan ben ik al wel pitten gelukkig
Krezip meukquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht altijd dat dit een Nederlandse productie was, omdat het zo waardeloos klinkt.
Ja!quote:
Ik heb Miley al gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:05 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso staat er veel te weinig countrypop in de T2000 imo
WIE STEMMEN ER OP DIE DRAAK?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou, gewoon over K's Choice lijkt me.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef Gretzl het volgende:
Van Inkel heeft dus ook duidelijk geen kennis van zaken
Zou Radio 2 het straks ook gewoon over Sarah Bettens hebben als Not an Addict voorbij komt?
"Ik heb twee tatoeages en een schedeltumor"quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
zei deze gast nou semihappy dat ie een tumor heeft?
Spinvis mis ik dan gelukkig ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt een hoop moois zie ik. Spinvis, Nightporter, Time after Time, Love is All
komt zowat op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik heb twee tatoeages en een schedeltumor"
-1quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel mensen zitten er in de Zoom nu?
Morgen maar even kijken of ik erdoor kom.quote:
Een snuiter met vreemde humor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik heb twee tatoeages en een schedeltumor"
Ja ik keek ook even vreemd op, maar hij zei het wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
TONGquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben ik nou dronken of is tong er weer
Ja en nu luistert hij Rock 'n' Roll Suicide van het Ziggy Stardust album, omdat hij er klaar mee isquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |