Wel. Debaser is één bak (matige) herrie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Debaser klinkt toch niet zoveel alternatiever dan het gemiddelde nummer van Smashing Pumpkins of Joy Division?
Ik durf niet meer te kapen. Krijg altijd gezeik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Good god, dan was het long overdue.
Dat zeker niet. Debaser is trouwens een aantal jaar mijn ringtone geweestquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Debaser klinkt toch niet zoveel alternatiever dan het gemiddelde nummer van Smashing Pumpkins of Joy Division?
Ja dan doe ik The Door van mijn slaapkamer dicht haha.quote:
Ik ook niet nee. Wel Hollandse glorie, maar achquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een jaartje en dan ligt dit er volgend jaar uit. Kan er niet wakker van liggen
Toch nog iemand met smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is wel echt een gouwe ouwe. Het is vrij verouderd maar wel echt lekkere rauwe blues rock.
die zanger klinkt wel als de gemiddelde ADO supporter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:40 schreef Berkery het volgende:
96% van de stemmers komt uit Den Haag
Die matige drie kwartier daarvoor ga ik niet rekken denk ik.quote:
Geeft niet hoor, heb er nog wel eentje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan deze nu al niet meer zien
Ja echt veel beter, gewoon deze aanhouden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, heb er nog wel eentje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |