Ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Ik weet niet eens of ik hier ook op heb gestemd
Trusten DAquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, was mooi om deze nog even te luisteren met jullie. Welterusten mensen
Roy Orbison - You Got It.quote:
Hoe was je kerstdiner met de familie zonder de familie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Weltrustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, was mooi om deze nog even te luisteren met jullie. Welterusten mensen
Debaser is wel leker vuig ja. Staat Where is My Mind erin? Nee zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liever nog Here Comes Your Man of Debaser, maar ach hee Pixies erin is al best uniek
Mr grievesquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liever nog Here Comes Your Man of Debaser, maar ach hee Pixies erin is al best uniek
het zijn er ook meerdere.quote:
Prima nummer toch? Heerlijke stem heeft Orbisonquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Roy Orbison - You Got It.
Jaja, geen smaak enzo. Door mijn vader als kind aan zijn muziek toegekomen en blij verrast.
Dat een nummer ooit invloedrijk is geweest betekent niet dat het voor eeuwig fris en vernieuwend klinkt. Tal van invloedrijke nummers die anno 2020 helemaal niet zo bijzonder meer zijn. Zie ik ook het beginoeuvre van The Who.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan iets niet nikszeggend noemen als het zo verdomde invloedrijk is geweest. Je lult jezelf vast.
Ik weet zeker dat ik het niet deed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Wat nou geen smaak, bazennummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, geen smaak enzo.
Is gewoon een prima nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, geen smaak enzo. Door mijn vader als kind aan zijn muziek toegekomen en blij verrast.
Even opgezocht en dit blijkt hun enige nummer in de lijst te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Debaser is wel leker vuig ja. Staat Where is My Mind erin? Nee zeker
Doolittle is een geweldig albumquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
Pixies, ook zo'n band die ik alleen tijdens de top 2000 hoor.
Wel lekkere muziek
Ah, Roy Urbi et Orbison.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |