Als het een matig nummer was geweest, dan waren andere bands niet op het idee gekomen om ook zulke muziek te maken hè?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Invloed zegt niets over kwaliteit.
Over gezopen gesproken. Ws is het verstandig voor mij om zo te gaan slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ik praat altijd eerlijk als ik gezopen heb.
Welke was het?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 23 en 00u mijn eerste stemnummer gemist heb
FYPquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef asco het volgende:
Een van de honderden leuke nummers na 1997.![]()
Je kan iets niet nikszeggend noemen als het zo verdomde invloedrijk is geweest. Je lult jezelf vast.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Invloed zegt niets over kwaliteit.
Inspiratie van het album 'Americana' van the Offspring? 🤔quote:
Aha, op 11 dus!quote:
Waar zijn dan alle jaren '30 rock n roll nummers in de lijst dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Als het een matig nummer was geweest, dan waren andere bands niet op het idee gekomen om ook zulke muziek te maken hè?
@asco praat altijd eerlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ik praat altijd eerlijk als ik gezopen heb.
@Gale_Boelticher jaaaaaa V(L)OER ONS AF!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pixies erna ook echt, afvloergenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |