Dit jaar is toch al treurig, dan kan zo'n vertoning er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Sta je dan met je kerstboompje in je kamer.
Absoluut! Ook van plan hem nog een keer volledig terug te kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.
En ook nog een paar keer voor Kate-bandjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en ook nog een keer voor Sladebandjes.
Heb m laatste tijd weer herontdekt (is gewoon echt heel erg goed. Heerlijk nostalgisch gevoel naar een tijd waarin alles nog onbekommerd leek en je aan een goed nr en een orkest nog genoeg had). Vals sentiment maar toch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Frank zijn stem blijft prachtig. Heerlijk zoetsappig rustgevend.
Sinatra GOAT in zijn genrequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is wel echt een ernstig goed nummer.
Dan ook meteen maar een striptease.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit jaar is toch al treurig, dan kan zo'n vertoning er ook nog wel bij.
Vooral doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.
Van al dat wisselen heb ik straks nog Band Aid nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer voor Kate-bandjes?
Ik denk altijd aan de jeugdserie Hey Arnold. Echt geen idee waaromquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb m laatste tijd weer herontdekt (is gewoon echt heel erg goed. Heerlijk nostalgisch gevoel naar een tijd waarin alles nog onbekommerd leek en je aan een goed nr en een orkest nog genoeg had). Vals sentiment maar toch.
Dat mag!quote:
Voor ie 'on the run' isquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van al dat wisselen heb ik straks nog Band Aid nodig.
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zoveel goede nummers nog in aantocht de komende uren... maar ik zal de luiken toch een keer moeten sluiten. Welterusten mensen, tot morgen
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zoveel goede nummers nog in aantocht de komende uren... maar ik zal de luiken toch een keer moeten sluiten. Welterusten mensen, tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |