wat?quote:
Dat is een goede beslissingquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was het ook na het kerstdiner na een aantal pilsjes, nu niet meer. Snel even likeurtje 43 met sinaasappelsap inschenken.
Je ziet dr bijna ook niet meer na al die verloren kilo's.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor je ook niets meer van hè, die Adele.
En bij 'Fox on the run' voor Sweet-bandjes? :pquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wissel ze bij ABBA om voor Zweedbandjes.
Treurig. Ik zie het ze daarom wel doen ja. Zelfde als die gebarentaal-mensen vanmorgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript over
Hier heb ik geen actieve herinneringen aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je ziet dr bijna ook niet meer na al die verloren kilo's.
Mijn hond moet er ook nog uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja
Joey, de hond, wil heel graag naar buiten.
Ik heb geen zin maar ik moet wel.
Kut
Poging tot hip zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben hun kerstboom op zijn kop aan het plafond hangen.
Ja, en ook nog een keer voor Sladebandjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
En bij 'Fox on the run' voor Sweet-bandjes? :p
Hep vast op feesboek gestaan.quote:
Sopranos moet ik ooit nog eens keer opnieuw kijken, godenserie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Sopranos S02E01 seizoensopenergenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |