Dat is niet mijn uitgangspunt. Dit topic volgen is topsport.quote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden mensen op dit nummer stemmen omdat haha Roemer HAHAHAHA ROEMER HAS IT![]()
![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel he.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er hangt nu een soort Herr Flick van de Gestapo in de zoomschermen
Is nu wn. burgemeester van Alckmaer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden mensen op dit nummer stemmen omdat haha Roemer HAHAHAHA ROEMER HAS IT![]()
![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel he.
Zweetbandjes om?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet mijn uitgangspunt. Dit topic volgen is topsport.
Zit hem ook niet mee zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is nu wn. burgemeester van Alckmaer.
How you doin'?quote:
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript overquote:
MetallicafanRoemer.quote:
Beter dan dat ie hangtquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Sta je dan met je kerstboompje in je kamer.
Ik was het ook na het kerstdiner na een aantal pilsjes, nu niet meer. Snel even likeurtje 43 met sinaasappelsap inschenken.quote:
Jij was de eerstequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Berkery het volgende:
Dat de SP dit nooit tot campagnelied heeft gemaakt snap ik niet.
Roemer has it
Ja, wissel ze bij ABBA om voor Zweedbandjes.quote:
Helemaal topquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die bergen op zoom?
Pa dumm tsss.
Oh neequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar deze gasten zijn dus ingehuurd door Radio 2? Het kwam me al iets te gescript over
Ik ken mensen die hebben hun kerstboom op zijn kop aan het plafond hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |