Niks guilty.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
Deze blijft toch wel een guilty pleasure![]()
![]()
![]()
Geeft niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
Deze blijft toch wel een guilty pleasure![]()
![]()
![]()
doe mij Ginger ook maarquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar de clip van Ginger Spice
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij een beetje aandachttekort heeftquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van Inkel, wtf die mondharmonica.
Wat een beschamende anekdote.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik werd ooit de klas uitgestuurd toen ik dit nummer ging zingen tijdens een spreekbeurt van een klasgenoot over 9/11.
Effe om vechten met de chef van Max Verstappen danquote:
Hij heeft zich verkeken op die middernacht-shift denk ik. Nu is namelijk alles graveyard.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij een beetje aandachttekort heeft
Hoe zit het eigenlijk met die bergen op zoom?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel een tongzoen op de Zoom zometeen, anders zijn ze af....
Was toch redelijk on-topicquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik werd ooit de klas uitgestuurd toen ik dit nummer ging zingen tijdens een spreekbeurt van een klasgenoot over 9/11.
Puberaal gedrag van een 13 jarig ventjequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een beschamende anekdote.
Die kan ik wel hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe om vechten met de chef van Max Verstappen dan
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
De groetenquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |